BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej!
Vi har plussat för 4:E gången, de tre första har slutat i missfall. Men efter dessa har vi äntligen fått hjälp! Så nu hoppas jag sååå mycket att den här lilla kan få stanna i magen. Vi hat försökt i lite över 1.5 år.
Jag kommer få göra ett väldigt tidigt VUL nästa vecka då är jag i v6 (5+3) jag hoppas verkligen att dom kan se något positivt.
Jag önskar att jag kunde känna mig super lycklig och glad över att vi är gravida igen, men jag är rädd att det ska gå åt ******* igen.
Hoppas hoppas.
Kul om vi alla kan följas åt <3
Känns som att symptomen varierar för mig. Går in i vecka sju idag och har ömma bröst, mår illa till och från hela dagarna och har motvärn som kommer och går.
Hoppas såklart att allt är bra tecken på att pyret mår bra :)
Nån annan som mår illa och har något bra tips? känns som att vatten är det som funkar bäst än så länge.
God morgon!
Drömde hela natten att jag är gravid. Gick upp och testade mig och det är positivt!!! Är helt i chock! Kan inte fatta :O Hade ställt in mig så på att mensen skulle komma... väntar mitt tredje barn och mannens femte.
Hej!
Också sprillans ny här på FL. Andvänder FB väldigt skralt, men blir lite sugen på att komma med i gruppen, OM det är så att det är helt omöjligt för andra att se något alls? Som sagt inte hemma på FB, så har ingen aning om vad en hemlig grupp innebär.
Någon som vill försäkra mig om att INGEN utanför gruppen kommer kunna se något om det alls? Annars stannar jag bara kvar här.
Jag plussade igår, vecka 4+5 idag, första barnet (om det går vägen), beräknat 23/24 November, är jätte nervös och nästan lite rädd.
Hej alla! Jag hoppar gärna in här om det är okej :)
Jag är snart 30 och min sambo 34 och vi fick ett superstarkt plus på stickan i förrgår kväll. Jag har ingen superkoll på menscykeln men jag tror att jag är i vecka 6, 5+0 och har bf i slutet av november någon gång.
Vi har kört oskyddat sen juli men har inte använt några ägglossningstester eller något. Vi är såklart överlyckliga men jag lider av seriös nikotinbrist just nu. Snusade fram till plusset och jag la såklart av samma sekund som testet blev positivt. Enda tecknen jag hade på en eventuell graviditet var att jag var konstant varm i kroppen och vaknade en morgon av att det kändes som tusen nålar i brösten..
Hej alla!
Även jag är beräknad i November! ???? Är just nu i vecka 6 (5+5)
En fråga, har ni några graviditetssymptom? Och har ni haft några bruna flytningar?
Blir inskrivningssamtal nästa vecka ?. Mår relativt bra föruom yrsel i från helvetet stundtals och lätt illamående och ömma bröst.
Hur joinar man fb gruppen?
Jag vill också joina Fb-gruppen ????
Hej alla!
Även jag är beräknad i November! ???? Är just nu i vecka 6 (5+5)
En fråga, har ni några graviditetssymptom? Och har ni haft några bruna flytningar?