BF november 2017
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej alla! Förmodligen är jag en av de första som plussat och räknat ut BF i november i år. Min app säger BF 1/11. :)
Jag plussade idag, 20/2 på BIM-3.
Mycket spännande det här! Ser fram emot att få sällskap i tråden. :)
Hej allahopa! Så kul med alla plus! Jag är idag i vecka 9 (8+0) men igår fick jag en pytteliten brun flytning.. Ingen särskild oro i de men på kvällen fick ja ont i både tjej magen och ryggslutet.. Då blev jag lite orolig.. :( Någon som har barn sedan tidigare och vill säga något positivt? Jag var på vul i tisdags å såg ett litet hjärta men det känns långt bort nu.. :(
Det är helt underbart! Jag har bf 27/11 :) Du?
Det är helt underbart! Jag har bf 27/11 :) Du?
Jag är i vecka 5-6. När ska man skriva in sig på vc? Svårt att släppa tanken på missfall :(
Hej allahopa! Så kul med alla plus! Jag är idag i vecka 9 (8+0) men igår fick jag en pytteliten brun flytning.. Ingen särskild oro i de men på kvällen fick ja ont i både tjej magen och ryggslutet.. Då blev jag lite orolig.. :( Någon som har barn sedan tidigare och vill säga något positivt? Jag var på vul i tisdags å såg ett litet hjärta men det känns långt bort nu.. :(
Jag är i vecka 5-6. När ska man skriva in sig på vc? Svårt att släppa tanken på missfall :(
Hur mår ni alla?
Här slog illamåendet till med full styrka och jag har tillbringat morgonen inne på toa..
Hej.
Är också jätte rädd för missfall. Då jag har haft 2st och utomkvedshavandeskap och fick en liten blödning i måndags och har haft lite bruna flyttningar i tisd. Sen har jag haft väldigt lite brun/gul flyttning. Så jag är jätte rädd att det är ett missfall på G igen. Bf enligt app 24/11.
Jag har ont i magen och ryggen, lite illamående men inte kräkts
Jag är gravid med mitt första barn
Jag plussade den 11/3 bim+5
Enligt min app så är jag beräknad till den 15/11