IVF falun, någon mera?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Hej
Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?
Rosa i bindan idag :(
Vad tråkigt att höra för er båda. Ja va på dom att dom ska köra 5 dagars.
Jag ska höra om vi inte kan få göra i januari, Dom ska ringa imorgon å berätta hur många som blir befruktade.
Vad tråkigt, men varför kan du inte få de tillbaka i januari? :o
Själv har jag iaf kunnat klara mig på ett troskydd sen körde 6 imorse med rosa blödningar men nu o eftermiddag kom de en röd blödning. :(
Ställer in mig på att de inte blir något denna gången.
Helt förtvivlad, har bara ett i frysen och jag vill så gärna ha fler i frysen när vi plussar.
Misslyckas de även med de frysta o jag ska ta om alla sprutor igen ska jag va på dom som tusan att ge mig två stycken 5dagars. De är inga fel på oss men inte blir vi gravida med ett syskon. Jag är så himla arg på min kropp och att ingen kan hitta de dumma felet på varför jag inte får de barnen jag vill trots ägglossning..
Vad tråkigt att höra för er båda. Ja va på dom att dom ska köra 5 dagars.
Jag ska höra om vi inte kan få göra i januari, Dom ska ringa imorgon å berätta hur många som blir befruktade.
Rosa i bindan idag :(
Tråkigt att höra att det krånglar för dig. Jag kan rekommendera hysto med inplanteringssnitt, som gör att embryona lättare kan fastna. Det görs på kliniken ivfSerum i Aten. Har sett flera som lyckats efter att de vänt sig till Serum. Googla på ivfSerum så hittar du deras hemsida. Bara ett tips.
Usch, det som skulle bli vår tur.
Usch, det som skulle bli vår tur.
Jag har haft två missfall där det blödde av och till och hoppet försökte tro att det skulle gå. Den graviditet som gick bra såg jag inte en droppe blod.
Jag har haft två missfall där det blödde av och till och hoppet försökte tro att det skulle gå. Den graviditet som gick bra såg jag inte en droppe blod.
Jag mår så himla dåligt idag. Hur mådde ni efter äggplock?
Min mage är jättestor jag kan typ inte ta djupa andetag, Jag mår illa och imorse när jag va på toaletten så fick jag blodtrycksfall.