• smulan81

IVF falun, någon mera?

Hej
    Jag undrar om det är någon mera som gör eller ska göra IVF i Falun som vill följas åt?

• Svar på tråden IVF falun, någon mera?
  • Lillflickan

Jag känner att jag redan gett upp och inte tror att det någonsin blir ett barn till. Jag tänkte att detta skulle vara sista stimuleringen, men nu vet jag inte.

• mikalela86

Jag håller på att spruta med bemfola nu + synarela nässpray. Ska ta andra blodprovet efter injektionerna och ultraljud imorgon. Sen får vi väl veta när vi ska åka ner. Men tidigast måndag.

• Lillflickan

Lycka till Mikalela!

Själv blir jag galen av lutinusklet. Jag befarar varje gång det rinner att det är mensen som kommer. Superstressande!

• BusigaSyrran

Jag oroar mig nu för nästa vecka när man ska testa sig om att de kan vara negativt. :(

Vågar inte lita på något tecken ang kroppen för de kan ju vara biverkningar från lutinus osv.

Hoppas verkligen de blir något nu, annars hoppas jag de har reservplaner. Tog dropp för att sänka mitt immunförsvar och tar även tabletter för det nu hoppas de hjälper så vi får vårt syskon.

Man försöker hålla hoppet uppe men ingen har hittat fel på oss men ett syskon har vi ändå inte fått, försöker lugna mig med att vi fick ändå deras garantipaket så de borde fungera för oss.

• eelinh

Nu har jag pratat med kliniken, vi får starta vår behandling om mensen inte kommer före den 27 december då jag inte får gå längre än 7 dagar innan de gör en kontroll.

Vanligtvis är min cykel 28-29 dagar men de sista två månaderna har de varit på 34 och 32 dagar. Om min cykel är ?normal? och på 28-29 dagar denna månad så kommer mensen komma den 25-26 december, alltså missar vi isåfall vår behandling med bara 1-2 dagar. Jag vet inte riktigt hur mitt psyke ska klara det om det blir så.

• Lillflickan

Det är så jobbigt med julstängt och sommarstängt. Jag var också orolig att jag skulle missa pga julstängt. Men jag hann starta på mensen innan som tur var.
    Hoppas du får mensen på rätt sida marginalen.

Jag oroar mig mer för att mensen ska komma än testdagen. Mensen borde komma före om det är negativt. Oroar mig varje gång lutinuskletet rinner att det ska vara mensen som satt fart.

• BusigaSyrran

Jag håller tummarna för er.

Jag är så van att lutinus rinner för de känns som man läcker. Sen springer jag på toa hela tiden, hoppas verkligen att detta går nu så man får en fin julklapp.

På ett sätt vill jag testa imorgon men är de negativt kommer de vara en riktig tuff vecka nästa vecka så jag väntar tills på fredag istället.

• mikalela86

Vi ska åka till Falun om ett par dagar. Men självklart har jag börjat blöda nu?! Vilket inte är normalt. Såklart är jag väldigt orolig nu..

Svar på tråden IVF falun, någon mera?