För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
En kanske dum fråga! Denna äl hade jättemycket äggviteflytningar. Såg ut som slime (ursäkta) typ klister. Det ska ju hjälpa till. Men hade så mycket så kändes snarare som det skulle kunna stoppa spermierna haha... kan det vara så??
Måste ventilera mig!
Har BIM den 17 juli.. fick igår en blödning som fortsatt idag. Inte jätteriket men kräver tampong. Är även blandad med genomskinliga flytningar. Fattar ingenting? Kan de va mensen som är 4 dagar för tidigt?
Förstår att ingen vet säkert, men dela gärna med er av era tankar o erfarenheter. Ni vet säkert själv hur knas man kan bli av allt tänkande!
O varför kan jag inte se bilder i folks inlägg?
Måste ventilera mig!
Har BIM den 17 juli.. fick igår en blödning som fortsatt idag. Inte jätteriket men kräver tampong. Är även blandad med genomskinliga flytningar. Fattar ingenting? Kan de va mensen som är 4 dagar för tidigt?
Förstår att ingen vet säkert, men dela gärna med er av era tankar o erfarenheter. Ni vet säkert själv hur knas man kan bli av allt tänkande!
O varför kan jag inte se bilder i folks inlägg?
En kanske dum fråga! Denna äl hade jättemycket äggviteflytningar. Såg ut som slime (ursäkta) typ klister. Det ska ju hjälpa till. Men hade så mycket så kändes snarare som det skulle kunna stoppa spermierna haha... kan det vara så??
Tror inte det är något konstigt utan utav det jag har läst så verkar det som att ju slemmigare desto bättre. Så gissar på att det bara var bra!
Har kört med ÄL-test lite halvhjärtat (alltså inte flera dagar i rad osv) i 3 månader innan och det har inte ens varit på gränsen till positivt och denna månaden testade jag 3 dagar i rad och alla visade positivt, kändes verkligen så märkligt så trodde knappt att testen fungerade. Tror dock inte att vi fick till det på ÄL-dagen men hoppas på att det kan bli något utav de resterande dagarna.
Vad skönt att du äntligen fått ÄL, hoppas verkligen på att det håller i sig framöver (om det inte blir något denna månad).
Första barnet här också. Denna eviga väntan... håller tummarna stenhårt för oss båda och att vi får ett plus snarast!