• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • miimee
    Mawie skrev 2017-07-27 21:53:03 följande:

Fick på hela kinderna i dag, har inte haft finnar sen jag var i tonåren.

En vecka efter äl i morgon .

Se där, spännande!
  • Mor till Ella

Grattis till alla gravida :)

Själv fick jag jätte mensvärk igår (på Ikea) gick typ dubbelvikt. Detta var då 8-9 dagar efter ägglossning.

Så jag hoppas på ett + men jag har inte Bim förren 31/7 eller 1/8. Hoppas på en bra födelsedagspresent till mig, då jag fyller år 3/8.

• Grodanboll83

Hade beräknad ÄL igår, men enligt ÄL stickor så är ingen ÄL på G. Kollade imorse med, men gav inget utslag. Har börjat få mer genomskinliga flytningar så tänker att ÄL bör va på G. Konstigt att inte Stickan visar ngt??

• Cherry87

Jag hade Bim 26/7 - fortsatt ingen mens i sikte.
    Har mått illa sista 10 dagarna av och till, men inga andra symptomer.
    Negativt test idag :(

• Grodanboll83

Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"

• Mawie
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 09:07:35 följande:

Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"

Om du kan, testa ett senare i kväll, skulle säga att du är nära.
  • Qem
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 09:07:35 följande:

Jag skulle tolka det som positivt! Kan ju hända att det var mer positivt igårkväll. Vissa har väldigt kort tid med fullt positivt utslag! Jag fick aldrig något test som kändes 100% (fick två ganska starka, men aldrig helt lika starkt som kontrollstrecket) men blev gravid! Kör på!
  • Grodanboll83
    Qem skrev 2017-07-29 10:17:37 följande:
    Jag skulle tolka det som positivt! Kan ju hända att det var mer positivt igårkväll. Vissa har väldigt kort tid med fullt positivt utslag! Jag fick aldrig något test som kändes 100% (fick två ganska starka, men aldrig helt lika starkt som kontrollstrecket) men blev gravid! Kör på!
    Testade igår kväll som inte visade ngt, så förhoppningsvis är det på G. Ska testa ikväll med. Hur brukar ni tänka kring att det visar positivt o sexa? Hur snabbt efter pos. Resultat måste man?
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017