För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick på hela kinderna i dag, har inte haft finnar sen jag var i tonåren.
En vecka efter äl i morgon .
Grattis till alla gravida :)
Själv fick jag jätte mensvärk igår (på Ikea) gick typ dubbelvikt. Detta var då 8-9 dagar efter ägglossning.
Så jag hoppas på ett + men jag har inte Bim förren 31/7 eller 1/8. Hoppas på en bra födelsedagspresent till mig, då jag fyller år 3/8.
Hade beräknad ÄL igår, men enligt ÄL stickor så är ingen ÄL på G. Kollade imorse med, men gav inget utslag. Har börjat få mer genomskinliga flytningar så tänker att ÄL bör va på G. Konstigt att inte Stickan visar ngt??
Jag hade Bim 26/7 - fortsatt ingen mens i sikte.
Har mått illa sista 10 dagarna av och till, men inga andra symptomer.
Negativt test idag :(
Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"
Skulle ni tolka detta som positivt utslag på ÄL sticka? Tycker det är svårt att avgöra då jag aldrig fått riktigt övertygande streck som är starkare är "första strecket"
Tycker jag har alla symtom på grav. Men testet imorse var negativt på Bim -3.
Sexa både innan och ägglossningsdagen:D