För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Mitt PE jag la upp tidigare var spök. Verkligen. Har tagit nu billiga stickor i 3 dagar och där är ingenting.
Mycket bra att testa för progestron. Jag testade två ggr denna cykeln, tyvärr inte efter min äl, så mina tal var ganska låga. 0,4 och 3,4. Efter ÄL skulle det ju gärna upp över 10-20...
Jag ammade och tror att det var bidragande till mina tidiga missfall. Just pga lågt progestron pga ammande och ålder. (Vet att många kan amma, men tror att det i mitt fall var bra idé att sluta).
Hmm.. Jag är 33, tycker du /har tankar kring hurvida jag ska sluta amma min son morgon o kväll, nu när jag försöker bli gravid?
Ni som fortfarande väntar på bim, hur mår ni??
Jag mår illa dagligen och känner mig nästintill åksjuk/yrslig. Drag och molvärk samt ökade mjölkiga flytningar. Brösten ömmar och finnar pryder mitt ansikte. Hormonell obalans? Oja! Vill hoppas men vågar ändå inte. Känns lite som för små odds iom tidiga mf nu i juli.
Känner att mensen kommer imorn! Klassisk tungd "där nere" fan!!!!! Känner mig sjukt besviken o ledsen.
Känner att mensen kommer imorn! Klassisk tungd "där nere" fan!!!!! Känner mig sjukt besviken o ledsen.
Tror min är på gång med. Känns Som om den ska komma närsom ;-(
Tråkigt!! Hur många försök är du på?
Har följt tråden ett tag så tänkte att jag hoppar in nu! Slutade med p-piller i slutet på april och har haft positiva äl test men som aldrig blev något sedan, mensen kom på exakt dag både i maj och juni men inte nu. Hade Bim 14/7 men har fortfarande inte fått någon mens! Har bara testat negativt så har börjat med äl test nu igen, kan jag ha ägglossning snart igen trots att mensen aldrig kom? Det är SÅ frustrerande...
Har följt tråden ett tag så tänkte att jag hoppar in nu! Slutade med p-piller i slutet på april och har haft positiva äl test men som aldrig blev något sedan, mensen kom på exakt dag både i maj och juni men inte nu. Hade Bim 14/7 men har fortfarande inte fått någon mens! Har bara testat negativt så har börjat med äl test nu igen, kan jag ha ägglossning snart igen trots att mensen aldrig kom? Det är SÅ frustrerande...