För oss med bim JULI 2017
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!
Vet inte när BIM är pga kaos i kroppen efter skrapning i mars. :/
Gjorde ett till likadant test nu men det är blankt. :(
Förra cykeln provade jag progesteron, dock ProgesterAll och det är väl lägre dos än den man får utskriven av sjukvården. Men progesteron är något jag tänkt diskutera med dem också. Plus en koll att hormonspiralen inte ställt till med något, då jag nästan fick sövas när den skulle tas ut för att den växt fast lite..
Mycket bra att testa för progestron. Jag testade två ggr denna cykeln, tyvärr inte efter min äl, så mina tal var ganska låga. 0,4 och 3,4. Efter ÄL skulle det ju gärna upp över 10-20...
Jag ammade och tror att det var bidragande till mina tidiga missfall. Just pga lågt progestron pga ammande och ålder. (Vet att många kan amma, men tror att det i mitt fall var bra idé att sluta).
Mensen kom igår kväll. :( nåja, nya tag i augusti! Lycka till alla!
Vad brukar ÄL stickor visa om man är gravid?
Tänkte ringa dem i veckan och prata lite. Få se hur pass hjälpsamma de är, eller om jag får gå privat.
Vad brukar ÄL stickor visa om man är gravid?
Hmm, Bim 31/7 och har testat med äl-stickor sedan 10/7, fortfarande inget utslag.. Känns jättekonstigt att nu inse att jag verkar ha en "konstig" cykel och att det här kanske visar sig svårare än jag trott.
Verkar ha en lång cykel på cirka 34 dagar och bara 10 dagar mellan äl och mens (förutom den här månaden då när jag inte verkar fått någon äl alls..)
Någon mer som har lite svårt att förstå sig på kroppen?
Hmm, Bim 31/7 och har testat med äl-stickor sedan 10/7, fortfarande inget utslag.. Känns jättekonstigt att nu inse att jag verkar ha en "konstig" cykel och att det här kanske visar sig svårare än jag trott.
Verkar ha en lång cykel på cirka 34 dagar och bara 10 dagar mellan äl och mens (förutom den här månaden då när jag inte verkar fått någon äl alls..)
Någon mer som har lite svårt att förstå sig på kroppen?
Hoppar in här igen då det blev ett tidigt mf nu i juli. Hinner med en till bim, 31/7! Inte helt hundra på om jag hade äl eller ej, men jag mår himla illa och drömmer som en galning om allt möjligt. 3 nätter senaste veckan har jag varit gravid på något sätt. Haha, önskedrömmar :)
Nu håller vi tummarna igen!