• Sara2017

För oss med bim JULI 2017

Fick min mens 28/5 och när jag kollade min NC app insåg jag att min nästa bim beräknas till 7/6, lång väntan. Men välkomna!

• Svar på tråden För oss med bim JULI 2017
  • Sommaren12
    Platysma skrev 2017-08-02 08:36:22 följande:

Jag tyckte mig se att jag hade ÄL på flytningarna, men är nog säkrare att tempa eller använda stickor. Köpt dem nu så om mensen kommer nån gång.....

Åh stackare! Fast bra för teststickebudgeten med distraktion kanske? Skulle jag behöva! I min fantasi borde en liten cellboll klara av karusell, så så länge du inte kräks i bergochdalbanan? Fast man blir ju lite nojig. I värsta fall kanske du "mår lite illa" varför du varken vill dricka eller åka i den läskigaste karusellen? Själv är jag skitfeg så ingen skulle ana nåt... :)

Köpte ett gäng test när Apoteket hade 30% på sitt egna för ett tag sedan. :) Nu har jag lyckats smita iväg och köpa ett digitalt test haha men får ta det imorgon bitti.

Ja jag älskar ju karuseller men ska ta det lite lugnt för säkerhets skull. Så länge jag inte vet att jag är gravid så får jag väl bete mig som att jag inte är det.

Jag håller tummarna för både dig och mig!
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-02 11:11:20 följande:

Köpte ett gäng test när Apoteket hade 30% på sitt egna för ett tag sedan. :) Nu har jag lyckats smita iväg och köpa ett digitalt test haha men får ta det imorgon bitti.

Ja jag älskar ju karuseller men ska ta det lite lugnt för säkerhets skull. Så länge jag inte vet att jag är gravid så får jag väl bete mig som att jag inte är det.

Åh vad spännande!! Skriv hur det gick när du tagit det digitala, ska smita iväg på rasten och köpa ett jag med så har man det svart på vitt :)
  • Sommaren12
    evve88 skrev 2017-08-02 11:18:44 följande:

Åh vad spännande!! Skriv hur det gick när du tagit det digitala, ska smita iväg på rasten och köpa ett jag med så har man det svart på vitt :)

Nu kom mensen :( på dag 31. Har aldrig varit så sen förr. Fy vad besviken jag blir när den är så sen och jag dessutom fick ett svagt svagt plus. Var rätt inställd på att vi lyckats den här gången. Jaja, nu får vi hoppa över en månad då vi ska utomlands och jag ska skjuta upp mensen.

Hur går det för dig evve88?
  • Platysma
    Sommaren12 skrev 2017-08-02 11:11:20 följande:

Håller tummarna för ditt test! Ska försöka hålla mig från testande idag och köra imorrn eller lördag istället..

Ja, klart du får åka karusell!
  • evve88
    Sommaren12 skrev 2017-08-03 08:44:56 följande:

Nu kom mensen :( på dag 31. Har aldrig varit så sen förr. Fy vad besviken jag blir när den är så sen och jag dessutom fick ett svagt svagt plus. Var rätt inställd på att vi lyckats den här gången. Jaja, nu får vi hoppa över en månad då vi ska utomlands och jag ska skjuta upp mensen.

Hur går det för dig evve88?

Så himla himla besviken man blir :/ speciellt när man får plus först.

Fortsatt negativt för mig så mitt var nog spök med :/
  • Platysma

Åh, ser nu att jag skrev samtidigt som du sommaren. Tråkigt att mensen kom! Ska du försöka en månad till innan "sommaruppehållet"? Har för mig att du ville undvika att föda under sem.

Evve88, hur sen är du?

• evve88
    Platysma skrev 2017-08-03 09:29:34 följande:

Åh, ser nu att jag skrev samtidigt som du sommaren. Tråkigt att mensen kom! Ska du försöka en månad till innan "sommaruppehållet"? Har för mig att du ville undvika att föda under sem.

Evve88, hur sen är du?

Jag är fortfarande på BIM-4 men har tagit tre tester som jag fick av en kompis, kunde inte hålla mig eftersom jag hade dom hemma. Haha! Så får skylla mig själv. Det första svagt positivt och andra två neg.....

Hur sen är du??
  • Platysma
    evve88 skrev 2017-08-03 10:26:22 följande:

Jag är fortfarande på BIM-4 men har tagit tre tester som jag fick av en kompis, kunde inte hålla mig eftersom jag hade dom hemma. Haha! Så får skylla mig själv. Det första svagt positivt och andra två neg.....

Hur sen är du??

Åtminstone 4 dagar. Testade neg i förrgår senast. Har jätteömma bröst men annars är allt som vanligt. Börjar tvivla på att jag haft ägglossning även om jag trodde det (inte testat eller tempat, slutade med p-piller i slutet av juni)..
  • Platysma

... Och jag har använt typ dubbelt så många tester som du, haha... Så svårt att låta bli när de ligger hemma! Köpte en hög på nån billig webbsida.

• evve88
    Platysma skrev 2017-08-03 10:46:36 följande:

Åtminstone 4 dagar. Testade neg i förrgår senast. Har jätteömma bröst men annars är allt som vanligt. Börjar tvivla på att jag haft ägglossning även om jag trodde det (inte testat eller tempat, slutade med p-piller i slutet av juni)..

De är sjukt svårt att pricka äl?? Jag har tagit ägglossningstester men har aldrig fått starkare än kontroll strecket så fattar nada...

åh du slutade så nyss, vad spännande!! :)

du får testa i helgen igen, alla får ju inte så höga hormon nivåer...

Tänkte testa söndag om inte mensen dykt upp innan !
Svar på tråden För oss med bim JULI 2017