IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Idag var vi på VUL nr 2 och vår lilla hade vuxit sig dubbelt så stor och var nu 12,3 mm (v. 7+4). Vi fick ytterligare en tid till VUL på torsdag nästa vecka för att fortsatt stilla vår oro. Skönt med läkare som tar en på allvar och erbjuder extra koll <3
Idag var vi på VUL nr 2 och vår lilla hade vuxit sig dubbelt så stor och var nu 12,3 mm (v. 7+4). Vi fick ytterligare en tid till VUL på torsdag nästa vecka för att fortsatt stilla vår oro. Skönt med läkare som tar en på allvar och erbjuder extra koll <3
Åh så härligt. Skönt att ni får xtra kontroller :)
Vad roligt!! (Och jo, trevligt när man blir förstådd)
Åh vad underbart :) grattis!
FruPäron! Håller tummarna för dig idag!!!
FruPäron! Håller tummarna för dig idag!!!
Ultraljudet visade på stora äggblåsor (inte för att de ska användas haha) och min läkare beräknade att mitt ägglossningstest kommer att bli positivt imorgon bitti.
OM det inte blir det så ska jag ta ägglossningsspruta imorgon.
Planerade insättning: onsdag eller torsdag nästa vecka!
Trodde jag var lugn tills idag - hej känslostorm!
Ultraljudet visade på stora äggblåsor (inte för att de ska användas haha) och min läkare beräknade att mitt ägglossningstest kommer att bli positivt imorgon bitti.
Jag väntar på FET jag också, ska göra UL efter nästa mens (som kommer på måndag). Förra månaden fick jag ägglossning på "fel" dag så kunde inte göra återföring pga helgstängt.. då grät man en del..,
Hoppas på längre cykel nu så det går vägen, annars blir det simulerad cykel eller ägglossningsspruta men tydligen bäst chans att göra det i naturlig cykel. Jag gissar att jag gör UL om 2v ca för kontroll inför äl.