IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
VÄNTAR PÅ BEHANDLING:
*ellencassandra, ev start 16/9 sprutor, 1:a försöket
*ivfbebis, start nässpray 21/10
*Znickers, start nästa mens i okt, 2:a försöket
*FruPäron, start nästa mens i okt, 2:a försöket
- SPRAYAR:
- SPRUTAR:
* Hanna8911 Menopur 27/9
* Frikenfröken Gonal-f 5/10
- VÄNTAR PÅ ÄP/ET/FET:
* kattnos väntar på FET i okt (första försöket)
* 1Elle2 väntar på FET (första försöket)
*Heyorange FET i okt/nov
* 170909 (start okänd, väntar på FET)
- RUVAR:
* Mjbo TD 16/9 (Fet nr1 i ostimulerad cykel)
*rebeccamz 20/9 (andra försöket)
- GRAVID:
* ijo (2:a återföring) väntar på VUL 28/9
* Milli07 (första försöket, ET) VUL 17/10
* Mm79 (första försöket, ET), VUL 12/10
* Hoppfullhet (4:e försöket), VUL 3/10
* Senua (första försöket) VUL 13/10
Hänger med här igen :)
Håller tummarna hårt för er alla här inne! Har varit i er sits en gång tidigare i mitt liv.
Nu inväntar vi mensen och sen blir det Fet som gäller här! Troligtvis insättning början på nov av en 6 dagars:)
Jag är gravid i vad som bör vara vecka 7 och undrar i vilken vecka utomkveds brukar uppdagas? Någon som vet hur det känns? Har sedan igår haft hugg och kramp på vänster sida, långt ner i magen. Gick och la mig och hoppades vakna utan värk idag. Istället är krampen och huggen värre. Ibland ihållande ibland nästan pulserande smärta. Är så orolig att det ska vara missfall eller utomkveds på G. Känns som jag kommer gå under om så är fallet :( Har läst att tjocktarmen ligger på vänster sida, men känns inte som det är tarmen.
Någon som har någon erfarenhet av detta?
Jag är gravid i vad som bör vara vecka 7 och undrar i vilken vecka utomkveds brukar uppdagas? Någon som vet hur det känns? Har sedan igår haft hugg och kramp på vänster sida, långt ner i magen. Gick och la mig och hoppades vakna utan värk idag. Istället är krampen och huggen värre. Ibland ihållande ibland nästan pulserande smärta. Är så orolig att det ska vara missfall eller utomkveds på G. Känns som jag kommer gå under om så är fallet :( Har läst att tjocktarmen ligger på vänster sida, men känns inte som det är tarmen.
Vi fick 2 st 5 dagars tillbaka. Säkert beroende på min ålder
Milli07
Har tänkt på dig en massa idag, hoppas allt är ok <3