IVF start sommar 2017
Jag har påbörjat min behandling nu. Sen några dagar tillbaka så tar jag nässpray morgon och kväll.
Jag har påbörjat min behandling nu. Sen några dagar tillbaka så tar jag nässpray morgon och kväll.
Hur mår du då än så länge!? Spännande
Ja, nedräkningen har börjat! Bara att hoppas på att mensen inte kommer innnan. Jag kommer att vänta till på Fredag. Vill ha ett säkert svar :)
Ja. Det blev ett stort minus :(
Klokt! Man ska inte läsa på för mycke, bara göra.. haha!!! Hoppas allt går smidigt
Den här gången är det kört. Vi har ett ägg i frysen så det blir i alla fall ett försök till efter sommaren innan vi behöver göra om hela processen igen..
Hur har ni det tjejer?
Jag har kört min nässpray nu i ca 2 veckor.. fick blödning häromdagen som tyder på att man är nedreglerad. Blöder ganska mycket. Biverkningar hittills är illamående, lättirriterad, inte så mycket sexlust och lite mer akne. Hoppas att det är övergående!
Hej! Är ny här! Jag och min sambo har precis börjat vårt första IVF-försök, jag har sprayat Synarela i en vecka nu. Jag har endometrios så har varit nedreglerad i ett halvår redan, så har hunnit vänja mig vid diverse biverkningar. :) Ska börja med sprutor den 9/8.
Tack! Vad kul att du är i samma fas. Är det ditt första försök också? Ja, en hel del biverkningar, mest värmevallningar, humörsvängningar, håravfall och torra slemhinnor. Men försöker tänka att då vet man iallafall att medicinen funkar. Har dina biverkningar varit desamma hela tiden?
För mig är det mer deppighet och att jag blir emotionell och kan gråta för ingenting. Men jag tycker värmevallningarna är jobbigast, iallafall nu på sommaren. Trodde aldrig jag skulle säga det men längtar efter att få börja ge mig själv sprutor. :)