IVF start sommar 2017
Förövrigt kan jag säga att jag mer än gärna velat testa redan nu, 4 dagar innan sats, men min man vill att vi väntar. Men snart står jag inte ut!!'
Förövrigt kan jag säga att jag mer än gärna velat testa redan nu, 4 dagar innan sats, men min man vill att vi väntar. Men snart står jag inte ut!!'
[quote=77993231][quote-nick]Hoppfullhet skrev 2017-09-06 21:22:41 följande:[/quote-nick]
"Mensvärk" hade jag från Äggplocket o fram rätt mkt om dagarna till kanske ruvardag 7-8 sen klinga det av lite till att bara göra ont stunder var dag. Men aldrig den här "jättevärken från h-vete" som jag brukar ha vid mens. Ungefär ruvardag 4-5 o framåt har jag haft ont i ländryggen mkt o varit väldigt trött. Lätt yr med.
Håller tummarna för att dina symtom är bra tecken :)
[/quote
Ja, precis.. den där lätta värken har jag också haft ändå sedan Äggplocket. Det avtog under ruvardag 4-5 och sedan lite till och från smärta. Men nu sedan ruvardag 8 har jag haft motvärk och inte den typiska lutinusvullna känslan, utan öm, och ibland mer krampliknandd. Jag brukar som sagt aldrig ha mensvärk så här tidigt. Och den värken är annorlunda.
Jag vet att alla upplever saker på olika sätt men nu klarar jag banimej inte vänta längre. Imorgon köper jag CB för att testa på fredag morgon. Då är det 2 dagar innan TD.
HJÄLP!!
Nyss, på jobbet... går in på toaletten, till min fasa ser jag ljusrosa färg i trosskyddwt ihop med lutinuset. 2 dagar innan BIM och testdag.
Hur ska jag tolka detta?!? Är det kört?! Är så ledsen... och har intw vågat ta gravtest. Men nu kan jag lika gärna göra det eller hur?! Vad tror ni andra??
Jag har hört mycket om att just lutinus kan ge små blödningar typ. Så skulle inte ge upp hoppet än <3
Jag har hört mycket om att just lutinus kan ge små blödningar typ. Så skulle inte ge upp hoppet än <3
Jahapp. 2 dagar till BIM, med ljusrosa flytning som kom idag bestämde jag mig för att testa. 3 dagar innan min testdag. Och CB visar INTE GRAVID. Jag ska dock testa på den givna testdagen men hoppet är helt bortblåst! Den rosa flygningen var inget gott tecken!
Inga ägg i frysen sä det blir väl att gå en omgång till. Inte alls bitter och ledsen.
Är det någon som har solskenshistoria kring detta, att man testar negativt men sedan testar plus. Den rosa flytningen är långt ifrån mens, oxh jag brukar få min mens rätt pang på. Inga missfärgade flytningar. Så jag undrar om detta kan vara MF eller en sen nidblödning?
Mina tankar bara svävar iväg och vill ha ett svar. Vägrar lägga allt hopp på CB testet. Vill så gärna ändå testa plus om 3 dagar på testdagen.
Tack fina ni för era peppande ord. Nu ska vi bara njuta av helgen, hoppas att rosa flytningarna försvinner och att jag plussar på måndag. Mina Hcg nivåer kanske bara är väldigt låga. Oavsett får det bli nya tag. Har deppat tillräckligt nu. Orkar inte mer. Och mer kan jag inte göra än att vänta... man börjar bli ett proffs på det nu, att vänta!
Hoppas så innerligt att det går vägen för dig!!
För mig började med så som du beskriver, att det kommer ut rosa lutinus. För min del höll det på så en dag (onsdags). Igår kom det blod men inte så att det "rann ur" en. Jag tog ett test som var 10000% negativt. Natten och hela dagen idag har jag blött som aldrig förr. Blod, i alla dess varianter - självklart med klumpar för att göra en ännu mer knäckt :(
Jag slutade med min lutinus igår och det kändes som om det "höll tillbaka" mina blödningar.
Hoppas ditt avtar och du kan lugna oss alla att blödningar INTE behöver sluta som för mig.
Kram <3
Hoppas så innerligt att det går vägen för dig!!
För mig började med så som du beskriver, att det kommer ut rosa lutinus. För min del höll det på så en dag (onsdags). Igår kom det blod men inte så att det "rann ur" en. Jag tog ett test som var 10000% negativt. Natten och hela dagen idag har jag blött som aldrig förr. Blod, i alla dess varianter - självklart med klumpar för att göra en ännu mer knäckt :(
Jag slutade med min lutinus igår och det kändes som om det "höll tillbaka" mina blödningar.
Hoppas ditt avtar och du kan lugna oss alla att blödningar INTE behöver sluta som för mig.
Kram <3