• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • Lindberg97

Hoppar in här jag också! Jag jag bf om 6 dagar ( 4e mars) med första barnet!

Har ni några tips på hur man får tiden att gå??

Eller hur vi kan skynda på förlossningen (ananas är inget alternativ)

Vad har ni i bb väskan? :D

• Johlit
    efterfest skrev 2018-02-26 16:19:56 följande:

Idag kom vår lille son till världen, kejsarsnitt. Allt har gått bra, och han är helt perfekt! Jag är uppe på benen och känner mig ganska bra nu efter op :)

Grattis till pojken :D
  • KarinIngrid

Bf 2 mars

Men blir ingen marsbebis.

Inskriven med regelbundna värkar och mjuk tapp. Öppen 3-4 Cm. Så förhoppningsvis kommer bebisen ut om inte alltför många timmar nu!!!

• Johlit
    KarinIngrid skrev 2018-02-27 10:07:51 följande:

Bf 2 mars

Inskriven med regelbundna värkar och mjuk tapp. Öppen 3-4 Cm. Så förhoppningsvis kommer bebisen ut om inte alltför många timmar nu!!!

Det är ju så roligt att det börjar komma lite bebisar :) själv är jag bara på v 36+2 men jag längtar ihjäl mig. Lycka till nu och berätta gärna sen hur det har gått.
  • efterfest
    KarinIngrid skrev 2018-02-27 10:07:51 följande:

Bf 2 mars

Spännande!! Det är bara att glädja sig till den lille är här! Lycka till :)
  • Sofiiakarin

Första barnet här!

Igår hade jag värkar i ca 4h. O vi klockade dem.. Regelbundna! Ringde förlossning. Jag ba kände att jag klarat att va hemma lite till.. Sen tyckte jag att de slutade o de kom mer oregelbundet o inte lika intensiva. Hade både tensmaskin o varmkudde för att jag skulle kunna sova. Idag har jag mycket förvärkar men de är lixom lite hela tiden. O har molvärk osv... Är i vecka 38 (går in i vecka 39 på lördag) BF 16 mars.

Vad tror ni?

• faglin

Idag är ingen bra dag. Konstant halsbränna som förvärras av varje tugga. Nån äcklig sur smak i munnen som för mig illamående. Hängt över toan har jag också. Vecka 37. Barnet är fixerat så hade trott att värsta halsbrännan var över. Ska sättas igång och har tid 13 mars för undersökning. Känns långt borta nu. Gaviscon är slut och Samarin hjälper knappt.

• Sofiamy

Hej alla! jag är nu i 38+6 och är så rastlös att jag håller på att gå av på mitten, har varit hemma från jobb i en vecka, klättrar på väggarna! Idag är det dessutom storm och snö ute, sååå kallt och inget roligt promenadväder. Vad gör ni för att få tiden att gå? jag har: Storstädat lägenheten från topp till tå, fixat allt till bebisen, organiserat min dator och alla dokument, uppdaterat bokhyllorna så böckerna står i ordning, lagat matlådor, städat ur kyl och frys.

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?