• Lykkeliv

Bf mars 2018 följas åt?

Hej!

Har precis plussat och har bf runt den 2/3

Finns det fler? Ska vi följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-06-23 11:48
    Det finns nu en hemlig grupp på fb för oss som har bf i mars. Skicka meddelande här med ditt namn så lägger jag till dig som vän och i gruppen, kan ta bort mig som vän på fb efteråt :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 10:41
    Då bf-gruppen marsmammor på Facebook närmar sig fullt antal så har goaround skapat en till med namnet marsbebisar som också är hemlig. Skicka PM till henne så lägger hon till er, hon är admin i båda grupperna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-07-14 18:37
    I den nya gruppen "marsbarn" där kan alla som är medlemmar själv lägga till nya medlemmar, behöver inte gå via admin, men jag och goaround hjälper er självklart om det behövs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-07 13:28
    FÖR ATT GÅ MED I EN HEMLIG FACBOOKGRUPP SÅ SKICKA PM TILL MIG HÄR PÅ FAMILJELIV!!

Läs ovan om instruktionerna.

• Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?
  • hggeli
    LP0 skrev 2017-07-10 15:18:21 följande:

Omg!! Trodde inte det skulle visa positivt såhär tidigt. Första gången jag fått positivt på det digitala. SÅ LYCKLIG! Hoppas sambon blir glad för presenten han kommer få ikväll. En body och det digitala och vanligt clearblue i en presentpåse.

Hur mår ni andra? Har ni några graviditetsymtom än?

Kram

Graaaattttiiis :D yaay visst blir det mer verkligt med digitala.
    ikram123 skrev 2017-07-10 13:24:33 följande:

Hej! Jag har son på 15 månad. Tog graviditetstest idag, är jag verkligen gravid?????

Absolut!!!! :D :D
  • hggeli
    ikram123 skrev 2017-07-10 13:24:33 följande:

Hej! Jag har son på 15 månad. Tog graviditetstest idag, är jag verkligen gravid?????

Grattis <3
  • hggeli
    KarinIngrid skrev 2017-07-10 16:50:19 följande:

Usch! idag har jag sååå ont i magen!! Det känns som riktig rejäl mensvärk!!

v 7 nu. Blir jätteorolig.

Det är vanligt tror ej det är nån fara har haft så också. Molvärk då det växer. Men klart du kan alltid åka kolla så allt är bra om du är för orolig.
  • LP0
    hggeli skrev 2017-07-10 17:24:06 följande:

Graaaattttiiis :D yaay visst blir det mer verkligt med digitala.

Ja verkligen! Sambon kommer snart upp på ovanvåningen och ska få presenten. SÅ NERVÖS HAHA
  • hggeli
    LP0 skrev 2017-07-10 17:32:30 följande:

Ja verkligen! Sambon kommer snart upp på ovanvåningen och ska få presenten. SÅ NERVÖS HAHA

Hihi han kommer bli sååå glad :D

Jag är så himla uppspelt idag kan typ inte fokusera på nått annat än att vi faktiskt är gravida.
  • Sara2017

Jag har sån ångest. Min sambo tjänar runt 177 tkr/ år, jag 265tkr/år. Men jag har pluggat i 3 år, använde alla mina sparpengar och fick istället ett lån 107 tkr. Vi vill köpa hus... men hur vi har ju inga pengar och mindre när jag går på mammaledighet... Ja, min sambo söker heltidsjobb, men det är inte så lätt... Jag har inte berättat för mamma heller att vi väntar barn. Va fan har jag gjort?! Just nu ångrar jag nästan att vi väntar barn :(

• hggeli
    Linkaa skrev 2017-07-10 14:23:22 följande:

Jag hoppas att man inte ska börja om att snusa men man vågar inte lova något men under graviditet och amning så lär det nog gå hur bra som helst att hålla sig:)

Vi har berättat för mina föräldrar och min bästa kompis, men kan nog vaara så att det inte går hålla hemligt så länge till då vi ska iväg på husvagnssemester med hela vårat kompisgäng och de lär märka DIREKT att jag inte dricker... älskar öl och ska dricka alkoholfritt men de lär nog endå förstå.. kommer vara i vecka 8 isånnafall ifall de förstår...

Precis samma här. I framtiden vet man aldrig men har ju hållt mig 1.5 år nu så under graviditeten och amning bör det gå lätt för.mig. ( :

Nej precis jag förstår. Vi också ska upp o h träffa familjen och kanske måste säga om jag mår illa och inte orkar göra nått liksom . Förklara varför :D
  • Miapingla

Hej! Hoppar gärna in här.
    Plussade idag när jag kom hem ifrån jobbet,
    Hade sista mens 30/5 så är enligt appen i v 5+6 idag.

Lägg gärna till mig i gruppen på FB :) Maria Lilly

• LP0

Jag har en fråga till den kunniga.

Om min senaste mens va den 30 maj och jag har en cykel på 46 dagar. Min ÄL va den 29/30 juni. Vilken vecka är jag i? Står ju vecka 4 på appen men om man räknar från senaste mensen så är jag i v.6? Hmmmm.... men då stämmer det inte med storleken på knytet i magen. Så förvirrande när man inte har standardlängden på menscykeln!

Svar på tråden Bf mars 2018 följas åt?