• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • LovisaTilda

Äl +12 idag och beräknad äl imorn enligt app. Har testat med digitalt äl-test de två senaste månaderna. Kände att jag skippar det denna gången så kanske stressen och pressen minskar. Appen har haft rätt tidigare månader. Men så kunde jag inte hålla mig, så testade ikväll och testet var negativt. Inte ens en blinkande gubbe, alltså inte ens en stegring på G. Märkligt tycker jag då jag haft blinkande gubbe 3-4 dagar innan äl tidigare så lite snopet är det allt. Så nu är frågan om jag reda haft äl, om den kommer senare än tänkt eller om den helt enkelt uteblir denna månad. Kroppen är märklig ibland.

• leha87
    LovisaTilda skrev 2017-07-07 21:01:44 följande:

Äl +12 idag och beräknad äl imorn enligt app. Har testat med digitalt äl-test de två senaste månaderna. Kände att jag skippar det denna gången så kanske stressen och pressen minskar. Appen har haft rätt tidigare månader. Men så kunde jag inte hålla mig, så testade ikväll och testet var negativt. Inte ens en blinkande gubbe, alltså inte ens en stegring på G. Märkligt tycker jag då jag haft blinkande gubbe 3-4 dagar innan äl tidigare så lite snopet är det allt. Så nu är frågan om jag reda haft äl, om den kommer senare än tänkt eller om den helt enkelt uteblir denna månad. Kroppen är märklig ibland.

Samma här typ, beräknad äl idag 7/7, började testa med äl-stickor typ i onsdags och fortfarande ingenting. Håller tummarna att det ska bli något över helgen. Men man blir allt frustrerad.
  • LovisaTilda
    leha87 skrev 2017-07-07 22:03:37 följande:

Samma här typ, beräknad äl idag 7/7, började testa med äl-stickor typ i onsdags och fortfarande ingenting. Håller tummarna att det ska bli något över helgen. Men man blir allt frustrerad.

Jag har bara två stickor kvar. Får väl kolla imorn kväll igen. Äl kommer säkert mitt i veckan när jag är bortrest :( så typiskt när appen stämt de andra gångerna.
  • leha87
    LovisaTilda skrev 2017-07-07 23:35:46 följande:

Jag har bara två stickor kvar. Får väl kolla imorn kväll igen. Äl kommer säkert mitt i veckan när jag är bortrest :( så typiskt när appen stämt de andra gångerna.

Hoppas då att det är den Stickan som visar pos, håller tummarna. Jag har 4 stickor kvar så ska testa över helgen. Lycka till ikväll :)
  • LovisaTilda
    leha87 skrev 2017-07-08 10:09:18 följande:

Hoppas då att det är den Stickan som visar pos, håller tummarna. Jag har 4 stickor kvar så ska testa över helgen. Lycka till ikväll :)

Tack detsamma!!

Tog en sticka i morse, och nu blinkade gubben minsann :) får göra vårt yttersta på söndag kväll och hoppas att det räcker :S

Håller tummarna för oss :)
  • Cheerful
    LovisaTilda skrev 2017-07-07 21:01:44 följande:

Min äl kom också senare än väntat denna månaden, men starkt positivt nu på eftermiddagen! Hoppas på få till det idag och tom måndag också. Ville ju lite perfekt med en liten beräknad till 1 April ;)
  • oONinniOo

Jisses vilken molvärk jag har. Hela kroppen skriker ägglossning! Så jag vet vad som sker när sonen somnat.

Försöker med syskon sen januari -17
  • oONinniOo
    oONinniOo skrev 2017-07-08 19:10:39 följande:

Jisses vilken molvärk jag har. Hela kroppen skriker ägglossning! Så jag vet vad som sker när sonen somnat.

Det var den här bilden jag skulle lägga in.

Försöker med syskon sen januari -17
  • LovisaTilda
    Cheerful skrev 2017-07-08 18:11:59 följande:

Min äl kom också senare än väntat denna månaden, men starkt positivt nu på eftermiddagen! Hoppas på få till det idag och tom måndag också. Ville ju lite perfekt med en liten beräknad till 1 April ;)

När var din äl beräknad? Jag gissar att min äl blir måndag eller tisdag. Får försöka få till det imornkväll, sen ses vi inte på närmare en vecka :O hoppas att det räcker till. Hoppas du fick lyckoträff ikväll :) en aprilbebis vore underbart <3
  • XAHHA92

Det verkar som att jag får en månad utan ägglossning. Ska ha ägglossning om 2 dagar enligt appen men varken äl flytningar eller något tecken på att äl-testen ger någon stegring.

Jag som tänkte att nu, NU måste det fan vara min tur..... *suck*

Försöker med första sen maj -16
Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI