• Cheerful

Oss med BIM 20-30 JULI

Min mens kom denna månaden också, så tänkte att en grupp för oss med bim den 20-30 juli.

Skriv gärna förvantad BIM, ÄL och vilket försök ni är på i första inlägget, och kanske en liten presentation? :)

Jag är 22år och försöker med nummer 1, blir 9e försöket för oss. P-tracker och NC spår äl den 7/7 och BIM 22/7.

Lycka till!

• Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI
  • Fral13

Jag smiter in här jag med. Beräknad BIM den 22 eller 23 Juli. Är lite osäker för dom två senaste gångerna har varit försenade. Så medelvärdet har ändrats. 

Vi är på försök nr 3, har en son som är 1 år sedan tidigare och hoppas på syskon. Vi är 28 och 29 år. 

Jag känner mig så där kostig som jag gjorde innan jag plusade med sonen. Som att det är sjukdom på G. Ruggig, molande värk i nedre delen av magen, illamående på natten (vilket jag ifs har varit till och från i över ett år, så det behöver inte betyda något). Så jag vet inte, kanske...
    Mina föräldrar och syskon kommer och hälsar på nästa helg (när det är BIM) så jag klurar på om jag ska köpa ett testa tidigt-test och prova på torsdag innan dom kommer. Om det är positivt så skulle jag gärna vilja veta det innan. Är det negativt behöver det inte betyda något utan då är det bara att vänta och se vad som händer. 

• babyspenat

Fick hem graviditetstest idag. Svårt att veta när jag ska testa. Bim 21/7 men det behöver ju inte vara den dagen det är bim på riktigt så att säga. Har p-tracker och när jag ser i loggen så har längden på cykeln varierat från månad till månad med 0-3 dagar. Senaste gången, 3 dagar. Får se, förmodligen infaller sig en känsla över när jag ska testa ju mer dagarna går. Tänker att jag testar tidigast den 18/7 om det känns rätt då :) eller så blir det på bim ;) hoppas verkligen mycket nu!

• babyspenat

En ny grej förresten. Vid sidan av att brösten ömmar och känns större, så verkar det som att ådrorna är lite mer synliga. "Tänk om, tänk om" i tankarna... but we'll see.

• SaraochLion

Jag känner absolut ingenting alls... nada. Inget i brösten, inget i svanken, inget i magen.
    Kände dock inget så här tidigt min förra graviditet heller... Hoppas verkligen att det gått för oss nu. 4e försöket. Försöker hålla tankarna och känslorna i styr för att inte bli skengravid, haha.

• mican

Hade äl den 9 juli, är på äl+5 Och har som mensvärk, ont i magen och kissnödig hela tiden, humöret är skit så vi får se hur det går ???? Vill så gärna ha vårat plus nu efter ett tufft år med ett missfall i vecka 20 + och ett uthavandeskap, två st akut operationer och tagit bort en äggledaren. Många i min närhet har precis berättat att dom väntar barn. Gråter floder, försöker verkligen vara glad men längtar så in i norden att Kina ge min son på 3 år ett syskon ?

• PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-14 20:00:42 följande:

Någon annan med ÄL runt den 7 Juli? Känner ni något? Jag känner ingen skillnad alls...

Jag hade äl den 6/7 känner eller inget. Eller fick lite lätt ömma bröst idag men det kan jag ha mellan äl och bim så inget jag lägger någon större vikt i.
  • PuLoha
    SaraochLion skrev 2017-07-14 20:00:42 följande:

Någon annan med ÄL runt den 7 Juli? Känner ni något? Jag känner ingen skillnad alls...

Känns ju rätt kört när man läser om alla som både GA molvärk och ömma bröst m.m
  • Sere

Jag hade ÄL 10/7. Känns som en evighet till 25/7 då jag har beräknad BIM... och humöret är som vid PMS. Håller tummarna för er andra!

Svar på tråden Oss med BIM 20-30 JULI