• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Milou3
    Snultan skrev 2017-09-02 06:01:02 följande:

OMG!!! JAG ÄR GRAVID!

Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D

Åh vilket starkt plus!!! Stort grattis!!
  • Ungmensäker

Hej tjejer! Inte fått ett enda riktigt positivt äl-test denna månad men haft sex på cd 10,13,14,17,19,20. Inatt när jag kom hem märkte jag stt jag hade väldigt trådiga äggvite flytningar som jag har vid äl. Tog ett äl-test imorse och fick positivt? Det är cd23 idag, kan jag ha äl idag då? Ska ha sex efter jobbet ifall att. Har haft lite oregelbunden mens senaste. Senaste mensen kom på dag 45

• Jokri85

OMG!!! JAG ÄR GRAVID!

Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D

GRATTIS!!!!!!! :D

Vad skönt det måste kännas att alla symptom verkligen var en graviditet. :D

Grattis grattis igen och lycka till med allt!

Här börjar symptomen avta och jag börjar undra om det var ett spökstreck?! Läskigt...

Ha en fin helg!
  • Victoria K
    Jooosen skrev 2017-09-01 23:57:22 följande:

Okej tack! Funderar på att skita i det oxå.. tog en omgång förut idag men avvaktar nog denna äl trots allt!!

Jag har testat Bisolvon. Både denna cykel och förra. Om det funkar, vet ej...men om det tar sig denna månad så ja, varför inte? Åt Rosenrot också denna månad.

Läste någonstans att Bisolvon kan göra så att man lättare får svampinfektion och jag fick detta förra cykeln. Och det var under ÄL, och det gjorde riktigt ont att ha sex då, visste inte om att jag hade svamp då så undrade varför det gjorde då ont, men sen insåg jag. Om det var pga av Bisolvon, vet inte, men eftersom slemhinnorna blir tunnare så borde ju bakterier lättare kunna komma in.
  • Snultan
    Jokri85 skrev 2017-09-02 07:43:01 följande:

GRATTIS!!!!!!! :D

Vad skönt det måste kännas att alla symptom verkligen var en graviditet. :D

Grattis grattis igen och lycka till med allt!

Här börjar symptomen avta och jag börjar undra om det var ett spökstreck?! Läskigt...

Ha en fin helg!

Tack så mycket :) Ja verkligen, att det inte var en inbillning alltihop.

Jaså? Men du jag har knappt några symtom heller förutom en lite öm mage men de kan lika väl vara tarmarna, åt lite mkt chips igår :P Tyckte strecket ditt var för starkt för att va ett spökstreck. Styrkekramar till dig och lycka till du med! Så ser vi på tisdag vad ditt digitala visar :)
    Matheus 131002!
  • Victoria K

OMG!!! JAG ÄR GRAVID!

Wow! Stort grattis!!! Vilket härligt sätt att starta dagen på :) Nu måste du (ni) fira!

Vad hade du för symptom? :)

/Hälsningar från en som är i ovissheten och tror sig har några symptom men inte vågar hoppas!
  • crx

BIM 0

Inget plus. Kanske skugga. Tror allt är spök.

MEN har en tydlig molvärk som inte är min vanliga mensvärk. och även äggstockarna. Tempen stabil. Droppar alltid annars på natten ganska mycket. Brösten lite ömma på sidorna. Men......

Suck.....

• Isathe

OMG!!! JAG ÄR GRAVID!

Stort grattis!!!

Vad har du för symtom?

Här går ju tiden hur segt som helst. Har iaf bokat tid för att börja kolla upp oss, vi ska på första besöket 21/9 så de känns super skönt att ha sparkat igång allt. Har egentligen inga större förhoppningar om att de ska ta sig den här gången heller tyvärr.....!!!
  • Lussebulle2017

Hej igen!

Är det ett spjälkat spök?

Svar på tråden Vi med BIM September 2017