Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
OMG!!! JAG ÄR GRAVID!
Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D
Hej tjejer! Inte fått ett enda riktigt positivt äl-test denna månad men haft sex på cd 10,13,14,17,19,20. Inatt när jag kom hem märkte jag stt jag hade väldigt trådiga äggvite flytningar som jag har vid äl. Tog ett äl-test imorse och fick positivt? Det är cd23 idag, kan jag ha äl idag då? Ska ha sex efter jobbet ifall att. Har haft lite oregelbunden mens senaste. Senaste mensen kom på dag 45
OMG!!! JAG ÄR GRAVID!
Ett fint starkt plus som kom direkt. Jag svävar på moln! Grät till och med en skvätt när jag såg det. HERREGUD vilken lycka. Efter 9 månader får vi ÄNTLIGEN vårt plus. Sååå sjukt! <3 Jag vaknade först för nån timme sen å tänkte jag skulle vänta lite, somnade om och DRÖMDE att jag tog ett test och det var positivt. Är detta verkligen sant!? Åh jag är så glad! =D
TACK allihopa! =D
Okej tack! Funderar på att skita i det oxå.. tog en omgång förut idag men avvaktar nog denna äl trots allt!!
GRATTIS!!!!!!! :D
Vad skönt det måste kännas att alla symptom verkligen var en graviditet. :D
Grattis grattis igen och lycka till med allt!
Här börjar symptomen avta och jag börjar undra om det var ett spökstreck?! Läskigt...
Ha en fin helg!
OMG!!! JAG ÄR GRAVID!
BIM 0
Inget plus. Kanske skugga. Tror allt är spök.
MEN har en tydlig molvärk som inte är min vanliga mensvärk. och även äggstockarna. Tempen stabil. Droppar alltid annars på natten ganska mycket. Brösten lite ömma på sidorna. Men......
Suck.....
OMG!!! JAG ÄR GRAVID!
Hej igen!
Är det ett spjälkat spök?