• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Victoria K
    Snultan skrev 2017-09-02 09:07:12 följande:

TACK!! Ja helt otroligt. Kunde inte sova efter jag tagit testet så har varit vaken sen 6, men de gör inget, allt känns så jäkla bra! Sambo och son har sovit borta inatt så jag längtar tills dem kommer hem så jag kan berätta för sambon. Har gjort ett litet paket =D ikväll ska vi på spelning med en favoritartist. Så bra tajming!!

Jag har haft molvärk, ryggvärk, illamående, hunger, ömma bröst, dåligt humör, flytningar.. det som varit annorlunda är att jag verkligen känt att något händer i livmodern. Som att nåt växer där liksom. Känt det rätt tydligt. Nu känner jag inga av de andra symtom, bara lite molande värk i magen och mer hunger tror jag.

Håller tummarna för dig!! =D

Va härligt! :D önskar all lycka till!

Och tack för att du håller tummarna för mig! Hihi. Fortfarande ingen mens, är på BIM-1 lr 2. Molvärken kvarstår och ömma bröst, så vi får se hur det går!
  • Victoria K
    Snultan skrev 2017-09-02 09:16:24 följande:

Tack åter igen alla som sagt grattis! Kan inte sägas nog för det betyder mycket. Har ändå varit en trygghet dessa grupper. Med likasinnade. Förra gången jag blev gravid med sonen alltså var det så dålig å taskig stämning i den grupp jag var med i. Jag blev som utfryst, de kunde inte glädjas för mig utan de tyckte bara att mitt plus fick dem att må mer dåligt.

Vi behöver stötta och peppa varandra. Speciellt i dessa grupper. Vi sitter ju i samma sits, vi vill alla nå samma mål. Håller mina tummar så hårt för er alla som väntar på plusset! Det är ni såå värda! Ni ska veta att de finns folk som hejar på er, lider med er.. som finns för er.

Nu känns allt bara så otroligt omtumlande och bra, som att komma i mål efter ett långt och jobbigt lopp liksom. Ni som har en bit kvar att springa, ge inte upp! Väntan är så värd det i slutändan!

Heja heja <3 och grattis alla andra som plussat!!

Håller med dig till 100%. Styrkekramar till alla som kämpar här och stora grattis till alla som äntligen fått sitt efterlängtade plus! :) <3
  • crx

En annan har legat nästan varje dag i 5 månader. Högst en dag emellan. Ibland 2 ggr på ert dygn. Verkar inte bli nåt. Är väldigt ledsen. Inget "planerat" med ÄL tester o så utan bara enkelt, händer det så händer det.

Tar plötsligt detta hårt att det inte blivit nåt.

• crx

Eller nja! Jag Tempar av gammal vana. + app. Så vet när jag har ÄL

Iaf ligger man 8 dagar i sträck, uppehåll en dag ovh sen 5 ggr och så uppehåll em dag så tycker jag att nåt borde hända

• Snultan
    My102 skrev 2017-09-02 11:34:18 följande:

Har någon nån gång fått ont i mensmagen efter sex kring BM? Fick fruktansvärt ont i morse, främst vid rörelse och gång. Det gör ont när jag trycker på vänster sida. Jag har tagit grav test och jag är inte gravid.

Typ varje gång. Men då gör det ont under sex, ju djupare in han kommer så att säga. Då får jag jätteont i magen/livmodern? Och är öm efter. De var samma nu när jag var gravid.
    Matheus 131002!
  • Snultan
    Victoria K skrev 2017-09-02 11:39:37 följande:

Va härligt! :D önskar all lycka till!

Och tack för att du håller tummarna för mig! Hihi. Fortfarande ingen mens, är på BIM-1 lr 2. Molvärken kvarstår och ömma bröst, så vi får se hur det går!

Åh vad spännande :) När tänkte du testa? Hoppas hoppas!
    Matheus 131002!
  • Elsisi

BIM+1 eller BIM+2

Nu råder det väl noga tvivel att det verkar gå åt rätt håll än så länge.

Tröttare än tidigare och ett uns av illamående då och då, men annars inga symptom

Håller tummarna för alla er andra i tråden!

Vilka har hunnit plussa? Kanske skulle jag nästan varit i augustitråden beroende på vilken dag man räknar men så trevligt i denna så jag stannar gärna här ????

• Njcm
    Ungmensäker skrev 2017-09-02 07:29:44 följande:

Hej tjejer! Inte fått ett enda riktigt positivt äl-test denna månad men haft sex på cd 10,13,14,17,19,20. Inatt när jag kom hem märkte jag stt jag hade väldigt trådiga äggvite flytningar som jag har vid äl. Tog ett äl-test imorse och fick positivt? Det är cd23 idag, kan jag ha äl idag då? Ska ha sex efter jobbet ifall att. Har haft lite oregelbunden mens senaste. Senaste mensen kom på dag 45

Du kan Avsolut ha äl nu om du haft så oregelbunden :) äl bör ske inom 48h :D håller tummarna för er !
  • Victoria K
    Snultan skrev 2017-09-02 12:05:49 följande:

Åh vad spännande :) När tänkte du testa? Hoppas hoppas!

Jaa! :) Har inte riktigt bestämt mig än, det kliar i fingrarna och jag skulle vilja testa imorgon men vet inte...mensen kan fortfarande komma på måndag, då har det 15 dagar sen ÄL. Hade tänkt o vänta till nästa helg om det inte kommer imorgon. För jag vill inte testa på morgonen under jobbveckan, vill inte gå till jobbet deppig o ledsen om det blir negativt.

Min man tror att jag är gravid för han tycker att mina bröst har blivit större så långt tid innan mens, de började bli större förra veckan, typ förra onsdagen. Och så säger han att jag har humörsvängningar och har vart en liten suris de senaste dagarna...haha!
  • Snultan
    Victoria K skrev 2017-09-02 14:51:34 följande:

Jaa! :) Har inte riktigt bestämt mig än, det kliar i fingrarna och jag skulle vilja testa imorgon men vet inte...mensen kan fortfarande komma på måndag, då har det 15 dagar sen ÄL. Hade tänkt o vänta till nästa helg om det inte kommer imorgon. För jag vill inte testa på morgonen under jobbveckan, vill inte gå till jobbet deppig o ledsen om det blir negativt.

Min man tror att jag är gravid för han tycker att mina bröst har blivit större så långt tid innan mens, de började bli större förra veckan, typ förra onsdagen. Och så säger han att jag har humörsvängningar och har vart en liten suris de senaste dagarna...haha!

De är så svårt att vänta samtidigt som man inte vill bli besviken ja.. vänta in i det sista är ju de ansolut bästa. Men svårt de där med å vänta haha.

Jaså, va kul :) man tycker ju de borde va någe om en annan petson märker förändringar med en.

Jag har oxå vart ordentligt suris denna månaden något som min sambo oxå märkt haha. Nu är jag extremt känslig känner jag. Går från lyckorys till gråt fram o tillbaka hehe.
    Matheus 131002!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017