Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
[quote=77980747][quote-nick]Sandra1992 skrev 2017-09-02 20:43:03 följande:[/quote-nick][/quote]
De ser absolut positiva ut. Och rosa strecka va?
[quote=77980747][quote-nick]Sandra1992 skrev 2017-09-02 20:43:03 följande:[/quote-nick]
De ser absolut positiva ut. Och rosa strecka va?
Då vågar jag mig på ett grattis. : ) Vilken dag är du på?
Samma här. Jag ska ha mens på tis eller onsdag, testade negativt igår på äl+10. Men jag tycker också att jag har fått många symptom de senaste dagarna och har bara en känsla av att jag är gravid.... Ska också försöka hålla mig till torsdag nu, håller tummarna för oss! Hur många dagar efter äl har gått för dig? :)
Jag var tvungen att testa igen och så här ser kvällens test ut. Bim -4/5, kv ällsurin. Och hållit mig ca 1 timme
Har molvärk och hoppas det går vägen nu
Jag var tvungen att testa igen och så här ser kvällens test ut. Bim -4/5, kv ällsurin. Och hållit mig ca 1 timme
Har molvärk och hoppas det går vägen nu
Tycker det var ett tydligt streck :D grattis! Är det ditt första barn ??:)