• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Flansen

Grattis till alla som pussat återigen! :D Vilka av er som pussat har upplevt ökade flytningar?

• My102

Är det för sent att ha nidblödning ca 12-15 dagar efter ÄL?

Har oregelbunden mens och fick nu en vääääldigt ljusrosa blödning..kändes inte alls som en blödning, inga flytningar eller liknande.

Annars är det väl att invänta mens. Suck

• Elsisi
    Flansen skrev 2017-09-02 17:56:35 följande:

Grattis till alla som pussat återigen! :D Vilka av er som pussat har upplevt ökade flytningar?

Jag har, även om jag inte tänkt på det som symptom så slog det mig när jag trodde att det va mens på G, men det visade sig bara vara flytningar :)
  • Flansen
    Elsisi skrev 2017-09-02 19:39:35 följande:

Jag har, även om jag inte tänkt på det som symptom så slog det mig när jag trodde att det va mens på G, men det visade sig bara vara flytningar :)

Plussat ska det givetvis stå :'D

Tack för svar. Jag har också reagerat på att jag har sjuukt mkt flytningar och har trott flera gånger att jag har fått mens. Har dock inte plussat än men återstår att se om det är ett symptom på grav för mig.. :)
  • Sandra1992

Hej tjejer , jag har beräknad mens 6/9, gjorde test idag och ser svagt streck, vad tror ni?????????? vågar inte hoppas, 4e försöket till ett litet syskon .:)
  • luciabarn
    inalife skrev 2017-09-02 15:12:19 följande:

Haft bim i 5 dgr, molnande värk i livmodern till och från, men enligt grav test negativt

Jätte jobbigt detta :(

Samma här. Jätte frustrerande :( får hellre mens än att bim går förbi utan mens, och med negativa test..
  • sussjohansson
    Sandra1992 skrev 2017-09-02 20:43:30 följande:

Vet inte om binder bilden jag lägger upp?:/

Jag ser svaga streck på alla tre test! Om de inte är spökis? Om inte, grattis ????
  • Sandra1992
    sussjohansson skrev 2017-09-02 20:47:33 följande:
    Jag ser svaga streck på alla tre test! Om de inte är spökis? Om inte, grattis ????
    Ja jag får vänta några dagar och testa igen .. så svårt att hålla mig ???? men har beräknad mens på onsdag ..:) detta är 4e försöket och har aldrig fått sånna streck förut när jag testat negativt .. så jag hoppas det gått vägen denna månaden :)
Svar på tråden Vi med BIM September 2017