• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Charlieellerså
    Sandra1992 skrev 2017-09-02 23:02:33 följande:

Tycker det var ett tydligt streck :D grattis! Är det ditt första barn ??:)

Och tack. : )
  • Archimedes
    Charlieellerså skrev 2017-09-02 22:52:54 följande:

Jag var tvungen att testa igen och så här ser kvällens test ut. Bim -4/5, kv ällsurin. Och hållit mig ca 1 timme

Har molvärk och hoppas det går vägen nu

Stort grattis! Jag väntar min tredje! Vilket bf har du?
  • Charlieellerså
    Archimedes skrev 2017-09-02 23:17:11 följande:

Stort grattis! Jag väntar min tredje! Vilket bf har du?

Tack och detsamma till dig. Vilket bf har du? Jag har 16 maj om allt går vägen : )
  • Sandra1992
    Charlieellerså skrev 2017-09-02 23:22:55 följande:
    Tack och detsamma till dig. Vilket bf har du? Jag har 16 maj om allt går vägen : )
    Jag fick det också till typ 15-16 maj :) så typ samma då :D
  • Archimedes
    Charlieellerså skrev 2017-09-02 23:22:55 följande:

Jag har bf den 13 maj om allt går som det ska. Men får snitt ca 2 veckor innan så blir i början på maj :)
  • R84

Okej.... Försök nummer 21 om knappa 1,5 v. Någon som har några förslag? Vi försöker köra varannan eller varje dag när ägglossning borde ske. Har testat med ägglossningstest och märker när flytningarna blir trådiga.

• My102
    R84 skrev 2017-09-03 01:18:54 följande:

Okej.... Försök nummer 21 om knappa 1,5 v. Någon som har några förslag? Vi försöker köra varannan eller varje dag när ägglossning borde ske. Har testat med ägglossningstest och märker när flytningarna blir trådiga.

Hej! Vi har också försökt lång tid. Fick mens igår :(. Denna månad ska vi testa clearblue advanced, så deg kanske kan vara något?
  • R84
    My102 skrev 2017-09-03 07:05:38 följande:

Hej! Vi har också försökt lång tid. Fick mens igår :(. Denna månad ska vi testa clearblue advanced, så deg kanske kan vara något?

Vi körde med de testerna från januari till juni typ, men sen pausade jag med det. Jag kände alltid av ägglossningen runt den dagen vi fick max fertilitet så har jag gått på kroppens signaler över sommaren i stället. Men kanske får göra ett ryck till nu under hösten.
  • R84
    My102 skrev 2017-09-03 07:05:38 följande:

Hur länge har ni försökt?
  • hannaa2017

Hej!
    Äntligen hände det, det efterlängtade plusset. Dör av lycka.
    Tog ett vanligt sticktest igårkväll och ett nytt imorse men så svaga streck så var svårt att tyda. Tror jag är på CD 28 och ÄL+12 eller 13. Hängde på låset hos MAXI nyligen och så skönt att ha det svart på vitt. :D 

Mannen är på konferensresa så han ska få nyheten ikväll. :D 

Svar på tråden Vi med BIM September 2017