Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
BIM idag. Vaknade med ganska så kraftig mensvärk, gick på toa och trodde den skulle komma men icke. Nu, några timmar senare, inget än. Tror hela tiden att den har kommit så jag går o tittar i trosan stup i kvarten. Paranoid! Att denna värk började redan i onsdags vet jag inte hur jag ska tolka...
Brösten är fortfarande ömma och större än vanligt. Idag tycks de ha växt ännu mer :O Bröstvårtorna går knappt att röra vid, gör så jäkla ont!
Hej!
Är det en illusion? Eller är det någon annan som ser?
BIM idag. Vaknade med ganska så kraftig mensvärk, gick på toa och trodde den skulle komma men icke. Nu, några timmar senare, inget än. Tror hela tiden att den har kommit så jag går o tittar i trosan stup i kvarten. Paranoid! Att denna värk började redan i onsdags vet jag inte hur jag ska tolka...
Brösten är fortfarande ömma och större än vanligt. Idag tycks de ha växt ännu mer :O Bröstvårtorna går knappt att röra vid, gör så jäkla ont!
Grattis till alla som pussat återigen! :D Vilka av er som pussat har upplevt ökade flytningar?
Kunde inte hålla mig såklart tog ett test imorse helt blankt.. känns som att alla kan se innan bim utom jag: ( och vaknade upp med mensvärk så min mens är säkert påväg..
Brukar du ha extremt ömma bröst vid mens? Annars är det ju ett bra tecken :)
Jag är på cd 33. Brukar få min mens på dag 28-31 absolut senast 32, det varierar alltså lite. Jag har inga som helst känningar på att mensen är påväg. Hade det i början på veckan måndag och tisdag. men efter det inget alls.. helt blanka gravtest dessutom. Har vita gryniga flytningar, det brukar vara helt torrt dagarna innan mens. Utöver det så mår jag som vanligt. Jätte märkligt. Känns varken som att jag ska få mens eller som att jag är gravid.
Förstår inte vad som händer i kroppen.. någon som varit med om något liknande tidigare? Kanske ska testa med andra test. Har uteslutande testat med rfsu-test. Kan de ena visa "falskt" negativt?
Gravid! Testet säger v 2-3 men natural cykels säger v 4???? Sambon fick lite av en chock bara, hur reagera era partners nu som har plussat. Bara hoppas att allt går vägen nu! Så himla lycklig att få veta att jag kan bli gravid över huvudtaget!
Dags att testa!
Grattis till alla plus!