Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Verkar som att det är många som har känningar här och var, spännande! Jag är inne på ÄL+7 och har BIM runt 7/10, 8/10 men känner ingenting överhuvudtaget... :/
hoppar in här fick 2 dagar tidigare mensen än beräknad! ska ha äl runt 7/10 eller 8/10..
bim den 21/10 eller 22/10
Min första tog ca 5 månader och min tvåa på första försöket... så dessa 8 månader känns helt olidliga...! Jag är så tacksam över de två underbara barnen jag har men ett syskon skulle vara fantastiskt.
Samma här! Bim ca 7/10 men noll känningar :(
Men kände inte mkt vid första och andra graviditeten heller. Andra slutade dock i missfall..
Grattis! Symptom? Kände du på dig att du skulle plussa?
Hörni hur är det egentligen, är det inte kört även om man testar negativt på bim eller precis innan? Jag har bim imorn och testade negativt igår, på bim-2. Inga direkta symptom men det känns inte som att mensen är på g heller ..
Jäkla skit! Att det ska vara så svårt! Nu kom mensen och även fast jag hade det på känn att det inte tagit sig den här månaden heller blir jag så ledsen. Jaja. Bara att ta nya tag antar jag. Men vill egentligen bara gråta och skrika ut min frustration.
Hänger kvar i tråden då nästa BIM är den 29/10.
Jäkla skit! Att det ska vara så svårt! Nu kom mensen och även fast jag hade det på känn att det inte tagit sig den här månaden heller blir jag så ledsen. Jaja. Bara att ta nya tag antar jag. Men vill egentligen bara gråta och skrika ut min frustration.
Hänger kvar i tråden då nästa BIM är den 29/10.
Åh men så roligt att vi är så lika i tid Ja det verkar som att alla har känningar men själv märker jag ingenting överhuvudtaget och analyserar minsta lilla... När i tid kände du något under din första graviditet? Trist med ett missfall, hoppas ni får slippa det denna gång <3
Vad tror ni?