• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Erna90
    heden89 skrev 2017-10-03 13:16:14 följande:

Jag har också jättesvårt för att hålla mig och fick hem fler tester igår så hade tänkt prova imorgon. Ligger nära dig i tid, ÄL 25,26/10 och BIM runt 7,8/10. Jag har dock inte känt några tecken alls...

Testade du idag?

Jag testade igår men va blankt..
  • Fröken92
    Milou3 skrev 2017-10-03 22:34:17 följande:
    Bra där att du kan vänta :) man blir bara ledsen om det blir negativt, även om den logiska delen av hjärnan inser att få plussar runt äl+9-10. Har lovat mig varje månad att inte testa före bim men lyckas av någon anledning bara testa tidigare för varje gång. Helt puckat!
    Vill helst testa nuuuuu! Haha men har sagt att nä, nu får jag gott vänta!
  • evve88
    CatjaL skrev 2017-10-04 10:23:50 följande:

Hej!

Hoppas det är okej att jag hoppar in här.

Planerar vårt första barn & tog ur min spiral i början på september.

Har börjat med ÄL-test & första visade svagt igår (14.00) & sen lite starkare igår kväll (19.00)

Någon som kan hjälpa mig att tyda dom, är den sista positiv eller måste båda streck vara lila starka ?

Ska prova idag igen, måste införskaffa nya först..

Ingen av dem är positiva, det ska vara minst lika starkt som kontroll strecket för att va positivt :) men de kan ju va på g! Lycka till :)
  • Svea87

Var nog inbillning : ( stod att det är vanligt att det ser ut så men att det måste bli rött/rosa för att vara positivt och nu har jag mensvärk. Skit va besviken man blir..

• Jasminefjellberg

Hej hej!! Jag hoppar också in här om det är ok! ???? vi är på första försöket efter ett syskon till våran dotter. Har ÄL om 2 dagar och BIM är 24/10. Några dagar kvar dock haha men man kör på och väntar sedan med spänning ????

• evve88
    Svea87 skrev 2017-10-04 13:46:10 följande:

Var nog inbillning : ( stod att det är vanligt att det ser ut så men att det måste bli rött/rosa för att vara positivt och nu har jag mensvärk. Skit va besviken man blir..

Vad är de för färg på ditt då?
  • malikan

Bim -2, tog PE med morgonurin imorse och var helt blankt... Ätit massa tillskott denna månaden och haft stenkoll på äl men inget ändå.

Ger fan upp nu.

• Flansen
    Svea87 skrev 2017-10-04 10:44:08 följande:
    Här är en bättre bild.
     Jag ser något! :) Vilken dag är du på? 
  • Svea87
    evve88 skrev 2017-10-04 14:21:53 följande:

Vad är de för färg på ditt då?

Typ grått skuggigt om du förstår hur jag menar haha. Mörkt lixom.. har ju ett test kvar CB med vecko indikator så kommer inte mensen idag eller imorn så tar jag det på fredag. Du har bild på mitt test där uppe.
Svar på tråden Bim oktober 2017