• Mor till Ella

Bim oktober 2017

Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.

Jag har BIM 1/10

• Svar på tråden Bim oktober 2017
  • Ankre018

Jag hoppar också in. Hade ägglossning sen 26/9 inseminerade 27/9 och har BIM 8/10. Hoppas för allt i världen att vi har ett plus. Enligt rpc (reproduktionscentrum) vi går hos för att få hjälp med spermier (min fru har visst inga ;) ) så ska vi ta gravtest först två veckor efter inseminering. Men kommer aldrig kunna hålla mig så länge.

Har ju en massa graviditetssymtom dock orolig för att jag inbillar mig!...

• Svea87
    Flansen skrev 2017-10-04 14:43:22 följande:

Jag ser något! :) Vilken dag är du på? 

Jag har BIM imorn. Men känner mensvärk nu : (
  • JohannaN2015

Hoppar in här! :) jag väntar på plus eller mens! Tror den skulle kommer I slutet av September eller 1/10.. tog ett test i söndags och ett idag på eftermiddagen fast jag nyss kissat innan.

Söndags högst upp och nyss nedanför! Någon som ser något?

• Charlizee

Trodde mina test jag beställt skulle komma idag men icke, i brist på annat tog jag ett ÄL test som bara visade ett svagt streck... visst visar ÄL oftast starka streck när man är gravid?

Är på BIM -3 och det spänner i tjejmagen och molvärk i ryggen. Är inte speciellt trött eller andra symptom så antar detta är PMS som spökar Hur går det för er andra med BIM i helgen?

• Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-04 15:39:16 följande:

Hoppar in här! :) jag väntar på plus eller mens! Tror den skulle kommer I slutet av September eller 1/10.. tog ett test i söndags och ett idag på eftermiddagen fast jag nyss kissat innan.

Söndags högst upp och nyss nedanför! Någon som ser något?

Jag ser tyvärr inget. Men det kanske är för tidigt? Men kommer den inte så ta en nytt i veckan eller till helgen
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 15:48:50 följande:

Jag ser tyvärr inget. Men det kanske är för tidigt? Men kommer den inte så ta en nytt i veckan eller till helgen

Ja jag får avvakta ett tag till! Hoppas hoppas :)
  • Jasminefjellberg
    JohannaN2015 skrev 2017-10-04 15:57:28 följande:

Ja jag får avvakta ett tag till! Hoppas hoppas :)

Jag håller tummarna för dig :) :)
  • JohannaN2015
    Jasminefjellberg skrev 2017-10-04 16:01:52 följande:

Jag håller tummarna för dig :) :)

Tack snälla!!!
Svar på tråden Bim oktober 2017