Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Bim +2, negativt och ingen mens... så de är nog ändå så att mensen är försenad, förklarar dock inte alla konstiga saker som hänt :/ hmm..
jag har bim 8/10. hade ägglossning 23/24 och har sedan 2 v tillbaka känt molande värk runt livmodern/äggstockar o sen illamående. har dock haft magkatarr i 2 mån så tänker att det kan vara de som gör att jag mår så illa. har tagit graviditetstest igår och idag o det visade neg. inte så konstigt kanske då det är lite för tidigt. har så svårt att hålla mig från att testa mig!!
jag har bim 8/10. hade ägglossning 23/24 och har sedan 2 v tillbaka känt molande värk runt livmodern/äggstockar o sen illamående. har dock haft magkatarr i 2 mån så tänker att det kan vara de som gör att jag mår så illa. har tagit graviditetstest igår och idag o det visade neg. inte så konstigt kanske då det är lite för tidigt. har så svårt att hålla mig från att testa mig!!
Så.. Då går vi in i de fertila dagarna, äl på fredag! Kan försök 18 vara vår tur tro.......? Kan det vara ett lyckoägg den här gången....
Precis som jag hade det, små hugg typ en vecka efter äl som fortsatte fram till bim. Jag plussade häromdan, så lycka till!
Hej! Jag hoppar in här! Är på ÄL+6 eller 7 och har Bim den 11/10. Imorse och nu i EM tog jag graviditetstest från testlagret där jag kan se ett svagt svagt streck... ser ni det med? Vid genomlysning syns det också
Jag vet att det är alldeles för tidigt att testa men jag kunde inte hålla mig!
Bilden längst upp har jag ökat mättnaden på men bilden under är original ser ni något?
Jag har BIM på torsdag. Är livrädd för att testa mig för är så rädd för neg test.. har ett digitalt och en sticka. Funderar på ta Stickan imorn. Men om det nu blir negativt imorn är det kört då? Eller är det nån har inne dom fått - och sen + dagen efter?
Oj nu blev jag nervös :O haha
Man längtar ju som en idiot eftet + samtidigt tycker jag det känns lite otäckt.
Ja det är lite så det är att bli förälder, man är lycklig o vettskrämd samtidigt ;) vi har en liten sen innan, skulle det bli ert första?
Blev precis medlem och tänkte hoppa in här med en liten fråga. Jag har bim på måndag men tog ett CV early idag. Vad tror ni? Positivt eller spöksträck? Tycker att det är lika svagt som på bilden i beskrivningen men jag vet inte riktigt :/