Lojsj92 skrev 2017-12-12 20:22:24 följande:
Är det bara jag som har fått världens trögaste mage? ???????? går in i vecka 15 imorgon..
Å nej du är inte ensam!!! Är så sjukt orolig för jag är så hård i magen redan. Funkar att bajsa lite varje kväll så än så länge funkar det. Vid första graviditeten sjönk mitt järnvärde så mkt att jag fick kraftig anemi/blodbrist och fick tillslut åka till sjukhuset och få järnsprutor. Testade järntabletter först men blev så förstoppad att jag blev jättesjuk, värsta känslan någonsin, frusen, började kallsvettas, spydde och med känslan att jag mååååste panikbajsa men något satt i vägen. Fick hemoröjder deluxe av förstoppningen då jag krystade så hårt så en del av tarmen kom ut :/ såå jäkla rädd att det ska bli samma denna gång och att järnvärdet ska rasa igen, vägrar ta järntabletter igen :( Gud så extremt detta lät men till alla, om ni börjar känna att ni blir förstoppade flera dagar, ta laxermedel så det inte går lika långt som för mig. När jag började ta laxermedel i tablettform försvann alla problemen, men då hade jag liksom redan vindruvor i rumpan som vägrade försvinna :) :) :)