• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • jamka
    Lindalängtar skrev 2017-10-02 14:17:32 följande:

Så spännande! Har själv en sambo som är 16 år äldre än mig, kul att inte vara "ensam" :) Grattis! Försöker också tänka positivt men är inte alltid så lätt har jag märkt, plussade i torsdags...

Samma här, min man är 18 år äldre och vi har varit tillsammans i 17 år:) Trevligt att vi finns flera:)
  • Finalinagävle

Heej ! Jag fick missfall den 1/9 igår plussade jag igen ???? gick väldigt fort haha. Är beräknad 6/6 men blir i maj för jag ska göra snitt :) bor i Gävle ????????????????

• hashtagstoltbonusmamma

Ja ålder är bara en siffra, kul att det är fler.

Vad har alla för symtom? Jag har onda, spända bröst, "mens" värk och mår liiite illa när jag äter.

Är ju bara i vecka 5 så händer väl inte så mycket än.

• Snuffsan88

Hejsan!

Jag plussade i morse! 
    Hade inte fått någon mens sedan jag slutade med piller i augusti.. så högst oklart vart jag är i karusellen ;)

Mitt CB sa gravid v 2-3 iaf..

är lite chockad fortfarande har inte riktigt sjunkit in en Glad Dock är vi jätteglada :D 

• Millagrstrom
    Snuffsan88 skrev 2017-10-02 16:32:04 följande:

Hejsan!

Jag plussade i morse! 

Hade inte fått någon mens sedan jag slutade med piller i augusti.. så högst oklart vart jag är i karusellen ;)

Mitt CB sa gravid v 2-3 iaf..

är lite chockad fortfarande har inte riktigt sjunkit in en  Dock är vi jätteglada :D 

Grattis (:
  • Millagrstrom
    hashtagstoltbonusmamma skrev 2017-10-02 15:58:57 följande:

Ja ålder är bara en siffra, kul att det är fler.

Vad har alla för symtom? Jag har onda, spända bröst, "mens" värk och mår liiite illa när jag äter.

Jag har konstant illamående,lite tyngre bröst,fruktansvärt gasig och svälld i magen.

Halsbränna till och från.

Det ?sliter och drar? i magen på mig och kissar väldigt mkt.

Inatt när jag skulle gå och kissa så kom jag knappt upp hur sängen då jag fått typ som en låsning i sidan på magen! Hel skumt. Gjorde jätte ont,men det släppte sen. Kändes som en sammandragning liksom,var stenhård just där. Hade säkert bara legat knasigt och min kissblåsa höll på å sprängas haha.

Har inte så mkt molande värk,känns mer knasigt tycker jag haha. Jag går in i v 5 på onsdag.

Plussade igår,har inte riktigt tagit in att jag är gravid igen.

Då detta ej var riktigt planerat heller (:
  • lilaemma
    Femblirsex14 skrev 2017-10-02 14:13:15 följande:

Men så många tidiga MF? Tufft! Har det varit typ i samband med mens? Jag har haft två sådana vad jag tror. Sist i v9 och då var det verkligen som ett riktigt mf????

De flesta har varit så tidiga Runt mens eller veckan efter, men de senaste två var senare v.6 och v.7. Det är klart tuffare ju längre man gått...
  • Tilja
    Kixio skrev 2017-10-02 09:01:41 följande:
    Vad roligt, grattis till pluset Hur gammal är du? 
    Tack detsamma! Jag är 29 år gammal. Du då?
  • Tilja
    hashtagstoltbonusmamma skrev 2017-10-02 15:58:57 följande:

Ömma bröst och så tycker jag att både brösten och magen ser och känns mycket större ut än vad de brukar (det tar liksom emot när jag böjer mig ner, haha). För en vecka sedan mådde jag illa en morgon, men har som tur är inte gjort det mer sen.

I vilken vecka har ni tänkt berätta om graviditeten för folk (föräldrar, syskon, släktingar, vänner, arbetskamrater etc)? Både jag och min sambo är jätteivriga att berätta, särskilt för våra föräldrar, men samtidigt vill man att risken för missfall ska vara så liten som möjligt.
Svar på tråden Bf juni 2018