Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Så spännande! Har själv en sambo som är 16 år äldre än mig, kul att inte vara "ensam" :) Grattis! Försöker också tänka positivt men är inte alltid så lätt har jag märkt, plussade i torsdags...
Heej ! Jag fick missfall den 1/9 igår plussade jag igen ???? gick väldigt fort haha. Är beräknad 6/6 men blir i maj för jag ska göra snitt :) bor i Gävle ????????????????
Ja ålder är bara en siffra, kul att det är fler.
Vad har alla för symtom? Jag har onda, spända bröst, "mens" värk och mår liiite illa när jag äter.
Är ju bara i vecka 5 så händer väl inte så mycket än.
Hejsan!
Jag plussade i morse!
Hade inte fått någon mens sedan jag slutade med piller i augusti.. så högst oklart vart jag är i karusellen ;)
Mitt CB sa gravid v 2-3 iaf..
är lite chockad fortfarande har inte riktigt sjunkit in en Dock är vi jätteglada :D
Hejsan!
Jag plussade i morse!
Hade inte fått någon mens sedan jag slutade med piller i augusti.. så högst oklart vart jag är i karusellen ;)
Mitt CB sa gravid v 2-3 iaf..
är lite chockad fortfarande har inte riktigt sjunkit in en Dock är vi jätteglada :D
Ja ålder är bara en siffra, kul att det är fler.
Vad har alla för symtom? Jag har onda, spända bröst, "mens" värk och mår liiite illa när jag äter.
Men så många tidiga MF? Tufft! Har det varit typ i samband med mens? Jag har haft två sådana vad jag tror. Sist i v9 och då var det verkligen som ett riktigt mf????
Tack :)
Är det någon som bor i östergötland här??