Bf juni 2018
Will do evve88... Will do ;P haha
Will do evve88... Will do ;P haha
Haha ja prisa kylan :p har fått mer gjort nu på morgonen än vad jag gjort på hela förra veckan :p får ju mlt mer energi när man inte svettas bort :p
Tack allihop! Han kom på bf +6 och vägde 3114 g. Frisk, pigg och hungrig!
Har massor med ilande och tryck neråt, ont som bara den i svanken och ljumskarna och förvärkar som bara den. Våndas bara av tanken på att behöva gå såhär till i nästa vecka. Min tapp är nästintill helt utplånad men jag är bara öppen för knappt två fingrar och har klappat lillemannen på huvudet flera gånger idag så lägre än såhär kommer han inte i nuläget. Förstår att det kommer att gå i en rasande fart när värkarna väl sätter fart och det gör mig väldigt orolig och jag har därför fått ett hiskerligt humör och har jättesvårt för att slappna av.
Bm-besök imorgonbitti.
Bf imorgon och ingen bebis i sikte.
Får man ge upp nu?
Har inga tecken på att den vill ut.
Inga ömmande bröst, förvärkar eller annat.
Har bara ont i svanken för att kroppen är trött. Ont under bröstet för att någon nerv klämmer och gör mig formligen tokig av att det sticker och kliar HELA tiden!
Less på alla som tjatar om att man är hemma fortfarande, att man är en tjockis, att magen ser ut att ha sjunkit så nu är det nog på G.. less less less på folk som ska tycka en massa.
Idag vill jag helst stanna hemma i min syhörna och bara skapa en massa och få vara ifred!
Haha, ja ett jävla tjat om den där magen hela tiden!! Jag har varit rätt liten men nu av förklarliga skäl så har den ju växt på sig och alla bara NU syns det verkligen att du är gravid!!
No shit, ska ju ha barn inom en vecka!! Konstigt vore väl annars???
Ska bli skönt med fokus på bebisen och inte på en själv framöver!
Vaknad inatt av ett band bak i ryggen som gjorde ont och som kom i intervall fram i magen. Låg vaken en timma och hoppades det skulle tillta. Besvikelsen när jag vaknade på morgonen och de hade försvunnit :/ vet ju att de kan va falskt larm flera ggr om men ändå vad besviken man blir!! Idag ska mannen jobba så jag ska försöka underhålla den trotsiga i värmen: blir många glassar!! haha :)
Ha en fin dag alla!
Åh fy, nu blev jag själv nervös av ditt inlägg. Du som väntar ditt fjärde eller femte barn? Jag hade en mardröm till första förlossning och lever endast på hoppet av att alla säger att "det går lättare" andra gången...
Har nyss vart på aurora besök, bm skulle förklara för sambon att det var bra att ha en stor plastpåse i bilen och en handduk. Han blev helt förskräckt stackaren och trodde vi skulle lägga bebisen i plastpåsen. Tills han fattade att vi skulle skydda sätet med den om bebis kommer i bilen :p haha så fel de kan bli!
Bra tips! Ska lägga ut en stor svart säck i bilen med ihop med badlakanen, man vet ju aldrig.
Har värsta trycket här, känns som om vattnet ska komma forsande vilken sekund som helst här nu och så är inte mannen hemma och ungarna är såklart ÖVERJÄVLIGA, vill bara gråta.