Inlägg från: evve88 |Visa alla inlägg
  • evve88

Bf juni 2018

Hoppas någon av Alla härinne är nära förlossning nu !! :) Håller tummarna för er alla :)

• evve88
    Sjuttiosjuan skrev 2018-06-14 20:24:59 följande:

Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!

Lycka till nu brudar!

Åh grattis!! :)))
  • evve88
    Kia82 skrev 2018-06-15 07:07:06 följande:

Det är en tuff tid vi befinner oss i och det är bara dom som själva befunnit sig där vi är som kan förstå. Mannen har kommit hem ifrån jobbet i flera dagar och gnällt lite om hur ont han har överallt och det räcker med en blick ifrån mig för att han ska sluta. ????

Jag var på toaletten precis och ett litet hopp tändes då det kom lite rosa slem med några blodstrimmor i, tänk om det ändå är på gång idag!?

Bf+3 idag, varje timme känns som ett dygn.

Haha nä eller att dom är varma.. ?öööh var tror du jag är då?? Haha :)

Varje natt nu så drömmer jag om förlossningen, och i drömmen äe jag ju redan halvt klar när jag vaknar så den besvikelsen när man vaknar och inget hänt är ju brutal :p

Hopöas de är på G för dig!
  • evve88
    Emmy85x3 skrev 2018-06-15 07:40:54 följande:

Åååh dessa jäkla kommentarer om magen och folk (oavsett vilka) som tror att dom är sååå roliga... Man har lust att ge dom en snyting och säger man något så har man ingen humor :-|

Haha man blir gaaaaaalen! Min svärfar sa igår ?har du nån känsla när hon kommer? Tror du att du går öcer eller kommer hon snart?? Ja men hur faaaaaaan ska jag veta det? Och tro mig, visste jag skulle ja va själaglad!
  • evve88
    Emmy85x3 skrev 2018-06-15 08:56:23 följande:

Kia82 och evve88: Undrar hur de kommer sig att ALLA tycker dessa kommentarer är så roliga när dom egentligen är rent ut sagt korkade!

Ja kommer inte bebis idag så kommer den imorgon på min födelsedag Bättre födelsedagspresent kan man ju egentligen inte få och en anledning att sluta fira sin egen

Åh Grattis i förskott :) hoppas nästan du får en fin födelsedagspresent :D jag fyller 30 den 2 juli, hon prickar säkert in att komma då :p Målet är absolut innan annaes blir jag deprimerad. Haha!

Jag sitter hos bm nu för extrakoll av blodtryck som blivit högre i tisdags. Håller tummarna att de håller sig i schack !
  • evve88
    Kia82 skrev 2018-06-15 09:09:36 följande:

Ja, nästintill pinsamt är det. Alla vet väl att man inte kan påskynda en förlossning (om det inte är på medicinsk väg) så varför hålls på att kommentera det?

Ja exakt, ser inget fel alls i att dela födelsedag, tycker t.o.m att det är lite coolt och det är ju bara en fördel om fokuset kan riktas på något annat än sin egen ålder.

Hur gamla är alla här inne föresten, stämmer årtalet efter nicket på alla?

stämmer på mig :) fyller 30 den 2 Juli, hoppas sååå att hon vill titta ut innan så jag slipper ?fira? med magen :p
  • evve88

Mitt blodtryck hade såklart höjts sen i tisdags och +1 i urinen (vilket tydligen var ok) men extrakoll måndag morgon igen.. segt! Ingen som ligger inne på förlossningen? :)

• evve88
    Emmy85x3 skrev 2018-06-16 18:56:04 följande:

Bilutställning, cruising och fylla år va visst ett bra sätt att få fart på grejerna. Har känningar som känns rätt bra bra i ryggen och magen drar ihop sig och börjar kännas. Har tagit Alvedon för att få bort eventuella lurvärkar, men den hjälpte inte! Kan va på riktigt nu, håll tummarna Jag uppdaterar när tillfälle ges.

Håller tummarna!!! :) och grattis!! :)
  • evve88

Fått jätteont i ryggen/svanken nu på kvällen, kommer även som molvärk i magen emellanåt men mest påtagligt är ryggsmärtan... inte Alls haft ont i den innan. Tog två alvedon nu så får vi se om de försvinner!

• evve88
    Emmy85x3 skrev 2018-06-17 04:28:39 följande:

Nog är det pågång alltid, men det går långsamt... Hade ganska snälla värkar hela kvällen. Började ca 17 och kom med 4-7 min mellanrum och varade ca minuten. La mig halv ett, vaknade nu och magen har tömt sig, samt att värkarna tagit i. Ska klocka värkar, ringa för och väcka sambo närmast Bitterljuvt att det dragit igång. Längtar efter bebis, men drar mig för smärtan!

Har aldrig märkt när slemproppen lossnat :-P

Så spännande!! :) jag hoppas att du ligger inne på förlossningen nu och att du snart har bebis här :))
Svar på tråden Bf juni 2018