• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • caroline1986
    Snöregn skrev 2017-10-08 07:27:01 följande:

Brudar, vem skriver jag till för att bli tillagd i facebook gruppen? :)

Du skriver pm till mig, Caroline hellerfelt så lägger jag in dig. Vi är 60 medlemmar nu så tror många skriver där istället nu
  • Snöregn
    caroline1986 skrev 2017-10-08 09:35:58 följande:

Du skriver pm till mig, Caroline hellerfelt så lägger jag in dig. Vi är 60 medlemmar nu så tror många skriver där istället nu

Åh va bra. :) Har skrivit till dig nu :)
  • Anwen

Nu kan jag också ansluta till tråden . Syskonförsök med FET, testdag på fredag egentligen men tjuvtestade idag på BIM...

• Tilja

Ni som har varit på inskrivningsmöte hos barnmorskan, vad fick man göra där? Pratar man bara eller är det tester också?

• lilaemma
    Anwen skrev 2017-10-08 11:47:30 följande:

Nu kan jag också ansluta till tråden . Syskonförsök med FET, testdag på fredag egentligen men tjuvtestade idag på BIM...

Grattis!
  • lilaemma
    Tilja skrev 2017-10-08 14:14:52 följande:

Ni som har varit på inskrivningsmöte hos barnmorskan, vad fick man göra där? Pratar man bara eller är det tester också?

Det är nog olika på olika ställen. Där jag går nu är det först hälsosamtal - och då får man lämna blod för koll av HIV, Järnvärde och nått mer tror jag ( blodgrupp kanske..).
  • limegrön

Hej jag plussade för 5 dagar sedan och väntar nu mitt 4:de barn. Har sedan tidigare tre döttrar på 11, 9 och 1 år. BF 10 juni. Men känner mig orolig för MF. Trodde jag fått mensen i början på veckan för fick en liten Rosa blödning (mina mensperioder brukar börja så) men sen kom det inget mer. Hade helt lagt bort tanken på att jag skulle va gravid. Men så testade jag ändå, mest för skoj skull.. och där fanns ett svagt svagt plus. Tyckte ändå det va märkligt att det var så svagt, hade ju passerat BIM med flera dgr. Gjorde då ett digitalt test som visade Gravid 1-2 veckor. Kan fortfarande inte riktigt släppa att det var så svagt plus. Borde jag vara orolig? Någon mer som fått samma?

• lilaemma
    limegrön skrev 2017-10-08 15:56:05 följande:

Hej jag plussade för 5 dagar sedan och väntar nu mitt 4:de barn. Har sedan tidigare tre döttrar på 11, 9 och 1 år. BF 10 juni. Men känner mig orolig för MF. Trodde jag fått mensen i början på veckan för fick en liten Rosa blödning (mina mensperioder brukar börja så) men sen kom det inget mer. Hade helt lagt bort tanken på att jag skulle va gravid. Men så testade jag ändå, mest för skoj skull.. och där fanns ett svagt svagt plus. Tyckte ändå det va märkligt att det var så svagt, hade ju passerat BIM med flera dgr. Gjorde då ett digitalt test som visade Gravid 1-2 veckor. Kan fortfarande inte riktigt släppa att det var så svagt plus. Borde jag vara orolig? Någon mer som fått samma?

Kan ju ha varit nidationsblödning i så fall tes
  • limegrön
    lilaemma skrev 2017-10-08 16:07:37 följande:

Kan ju ha varit nidationsblödning i så fall tes

Om det var en nid-blödning skulle jag haft en extremt sen ägglossning isf. Blödningen kom Dag 30 i cykeln och jag har en cykel på 28-29 dgr. Så trodde ju då att mensen kom som det skulle. Testade första gången med ett vanligt cb på BIM + 2 som visade mycket mycket svagt plus.
Svar på tråden Bf juni 2018