• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • beme
    limegrön skrev 2017-10-10 08:54:14 följande:

Såklart att det inte skulle vara såhär lätt att bli gravid . Missfall här... Så säger tack och hej..

Men va?! Fy va tråkigt.. :( Hoppas verkligen på bättre lycka nästa gång. :)
    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • beme
    hashtagstoltbonusmamma skrev 2017-10-10 06:57:34 följande:

Har allvarliga problem med att jag blir hungrig så snabbt, ibland när jag jobbar är vi borta på konferenser och även fast allt man gör då är äter så blir jag ändå hungrig hela tiden.. Sjukt störigt och så vill man ju inte avslöja sig.

Nu har illamåendet börjat komma igång också. Måste koncentrera mig nog för att inte tänka på konsistensen av det jag äter för då tappat jag matlusten.

Hotellfrukost idag, bet I ett bacon och kom fram till hur äckligt det är EGENTLIGEN.... haha. Sen blev det inte mer bacon.

Någon annan som är känslig på det sättet?

Jag är också hungrig jämt, eller det varierar väldigt under dagarna, mest lunchtid fram till kvällen, och äter jag inget, "för lite" (dvs lagom i mina mått) så blir jag hungrig direkt eller illamående. ^^ Väldigt komplext..

Borde väl ha med ökad ämnesomsättning men ändå minskad/långsam matsmältning att göra, eller vad tror ni?

Är galet känslig för lukter till och från, är det annars också men nu är det mkt värre, det i kombo med illamåendet är väldigt spännande ibland, haha! ;) Fryser nästan konstant, jag som annars alltid är galet varm har inte riktigt vant mig (sambon är dock både i chock och väldigt glad åt detta, som alltid tycker det är kallt). Värmen i bilen gör mig dock otroligt kräksjuk, haha, mkt dålig kombo! ^^
    "Once you become fearless, life becomes limitless"
  • Tee87

Hej hoppar in i denna tråd :)

Bf. 20/6, plussade idag! Är gärna med i dendär fb gruppen bf juni 2018, heter Theresa Kurula där om nån vill lägga till mig där :)

Är 30 år, sambon 26 år. Jag har en dotter på 4 år sedan tidigare förhållande. Har haft ett missfall för två år sen i vecka 10.

Så hoppas allt går vägen denna gång, har inte så mycket symptom alls så blev nästan förvånad då det visade dig att ja var gravid, haha! Slutade med p-piller i juli detta år.

• fridilinen

Hej på er! 

Får jag vara med här? :)

Frida heter jag och är 27 år, och väntar fjärde barnet, med bf i mitten på juni någongång. Får reda mer på bf på torsdag, då jag har tid hos spec-mvc och kommer då att få göra ett ultraljud hur långt gången jag är. 

Har som sagt 3 barn sedan tidigare på 1, 3 och 4,5 år. Barnet jag väntar nu var oplanerat men välkommet, förbereder mig på en tuff tid framöver, haha. 

Hur mår ni då? Jag dras med illamående och har slutat äta massor av saker jag tidigare åt. Nu duger bara krispiga saker och helst kall mat. 

Kram på er! /Frida

• Tre2018

Jag hoppar gärna in här :) plussade för nån timme sen på bim-6 ! Bf 24 juni.

• msellen

Hej!
    Jag är också gärna med. Glad Plussade igår och har BF till 16 juni om allt går som det ska. Jag är strax över 30 och det är första gången jag är gravid, känns så spännande och omtumlande! Glädjer mig åt att följas åt med er här i tråden! Glad 

• Anwen
    Tre2018 skrev 2017-10-10 13:30:12 följande:

Oj! Det var tidigt! Ser ut att vara samma typ av test jag tog på BIM-4 men som då visade negativt... Grattis iaf! kul att det gav utslag så snabbt! :)
  • lilaemma
    Tre2018 skrev 2017-10-10 13:30:12 följande:

Fick också mitt plus väldigt tidigt ned dess (äl+7). Grattis och välkommen!
  • Joozzaan

Tycker inte testen blir starkare.. börjar bli orolig.

BIM +1 och ganska svaga streck fortfarande :/

Svar på tråden Bf juni 2018