Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Om det var en nid-blödning skulle jag haft en extremt sen ägglossning isf. Blödningen kom Dag 30 i cykeln och jag har en cykel på 28-29 dgr. Så trodde ju då att mensen kom som det skulle. Testade första gången med ett vanligt cb på BIM + 2 som visade mycket mycket svagt plus.
6+0 idag. Tiden sneglar sig fram. Har mått illa igår kväll och idag på dagen, det gick över framåt kvällen. Även om jag avskyr illamående tar jag gärna emot det nu, bara det beror på hormonerna.
Är det inte bara så att dina gravidhormoner inte "slagit ut" fullt då och därför fick du en början på mensen sådär men inget mer?! Har hört (inte själv erfarat dock) att vissa får som en typ av mens vid tillfället dem skulle ha den under hela början av graviditeten.
Tror inte du ska behöva vara orolig, testen visar gravid oavsett om det var svagt eller ej. :) Kroppen hängde nog helt enkelt inte med i svängen med att fördröja/ta bort mensen när graviditeten blev. Du skulle sett mitt supersvaga plus, dock 8 dagar före BIM, men man fick nästan anstränga sig för att se det. ;) Ibland har man tydliga hormoner och ibland lite svagare. Kanske får testa igen om några dagar så borde det nog vara starkare?! :)
Hej hej! Hoppar in här, plussade precis med bf 22 juni :)
Grattis till alla nya plus!! Mer än jag som vill stanna på FL åtminstone ett tag till innan FB? Vill ha det mer officiellt innan jag går med i FB grupper även om den är hemlig! Alla dessa symptom som man ska lära sig hantera... kul för det mesta men igår natt var jag i princip på toa i fyra timmar o kräktes då kände jag mig liten o undrade hur detta ska gå. Inatt var sea-armbanden på o vaknade bara till lite illamående vilket nu har släppt efter frukost, lyckligt lottad att det pendlar! Gick in i v 7 idag 6+0 :) börjar så smått känna att det nog är på riktigt
Hej! Jag plussade nu på morgonen! ???? väldigt oväntat då jag fick "mens" den 30 september, den var typ som vanligt dock varade den bara i 4 dagar, 2 dagar innan testa jag mej men fick negativt så hade lagt ner tanken helt tills jag i onsdags fortfarande hade molvärk i magen o världens pms o även äter som en häst haha. När jag gjorde testet i morse så kom det även en blödning inte jätte mkt men blod på papperet iaf så är väldigt orolig just nu :( pratade med barnmorskan nyss o ska på inskrivning om 2 veckor o jag hoppas att lilla pyret vill stanna där inne. Enligt uträkning är jag i vecka 7 idag :)
Bara jag som har svårt att greppa situationen. Det känns så overkligt.. :)
Kan vi inte göra en BF-lista som vi kan ha kvar till bebbarna kommer? Typ:
15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2
Så fyller alla i eller något? :)
Bara jag som har svårt att greppa situationen. Det känns så overkligt.. :)
Kan vi inte göra en BF-lista som vi kan ha kvar till bebbarna kommer? Typ:
Så fyller alla i eller något? :)
Grattis till alla nya plus!! Mer än jag som vill stanna på FL åtminstone ett tag till innan FB? Vill ha det mer officiellt innan jag går med i FB grupper även om den är hemlig! Alla dessa symptom som man ska lära sig hantera... kul för det mesta men igår natt var jag i princip på toa i fyra timmar o kräktes då kände jag mig liten o undrade hur detta ska gå. Inatt var sea-armbanden på o vaknade bara till lite illamående vilket nu har släppt efter frukost, lyckligt lottad att det pendlar! Gick in i v 7 idag 6+0 :) börjar så smått känna att det nog är på riktigt
12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2