Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vet inte bf riktigt, mellan 16e och 19e enligt olika räknare :s. På fredag har jag egentlig testdag (ivf/FET), så då ska jag ringa kliniken och kommer nog utgå från det bf som de då anger. Så jag väntar med att lägga till mig i listan till dess.
Jag plussade för 2 veckor sen. Enligt app beräknad bf 2 Juni ?
Jag har alltid vart inställd på att inte skaffa barn, då jag inte sett mig själv som en mamma. Men helt plötsligt när det vart ett plus så känns allt annorlunda.
Det är verkligen en helt ny värld som öppnat sig. Rur familjeliv finns ????
Bokat in mig på första besök hos barnmorskan nästa vecka. Åker utomlands 9/11 så vill så gärna göra ett ultraljud innan dess. Men om jag fattat rätt får man då boka det på privatklinik? Någon som kan rekommendera en i Uppsala?
2/6- Femblirsex14, 38 år, barn nr 5
Känner som du! Gick in i v7 igår och vill vara anonym ganska länge till. Är dels orolig mf och sedan tycker jag det är lite jobbigt med många människors åsikter hit och dit. Blir femte barnet här !
BF-lista
1/6 - Mayday85, 32 år, barn nr 1
12/6 - millagrstrom, 29 år, barn nr 2
15-16/6 - Joozzaan, 25 år, barn nr 2
BF-lista
7/6- Lindalängtar, 23 år barn nr 1
Barn nr 2, frysåterföring efter förra ivf-svängen som resulterade i vår snart 4-åring, våra föräldrar har betalat för frysförsöket så de vet såklart, likaså nära vänner och tydligen även andra släktingar (maken ville helst skriva ut på FB direkt! :P). Väljer dock att vänta med att låta det bli mer officiellt, men försöker heller inte dölja. Tror stenhårt på att detta kommer gå jättebra! känner ingen oro...
BF-lista
2/6 goosebumps, 31 år, barn nr 1
7/6- Lindalängtar, 23 år barn nr 1
Har inte hänt något mer oväntat nu iaf, varken rött eller brunt, så nu har jag vågat mig på att boka tid hos BM och ska dit den 27/10, kommer då vara i v. 10 om allt flyter på enligt konstens alla regler.