• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • lilaemma
    A.Ellis skrev 2017-10-14 20:00:24 följande:

Oj vad spännande! Tänk om det är två därinne? Skulle du vilja det? Jag nöjer mig med en såhär till en början men man vet ju aldrig :D 

Som sagt: tror eg inte att det är två, men det är en spännande tanke - spännande nog för att få mig att inte fundera över missfalls risken hela tiden. Men jag är väldigt glad om det finns EN Levande bäbis där inne. Var ju eg nöjd med tre, så fem vore lite overkill tycker jag. Tufft att palla med två små på samma gång också... Svårt nog att orka något med en på bröstet hela dagarna ( och nätterna)... Men pappa skulle nog bli exalterad - han var säker på tvillingar förra gången...
  • naemielaurie
    Iskristall skrev 2017-10-14 19:47:40 följande:

Jag skulle vilja vara med i fb gruppen också, vem skulle man kontakta?

Ååh det hade jag också velat
  • vickanj82

Fick plus idag på stickan. Ska göra digitalt på onsdag så det känns på riktigt riktigt ;) Inga symptom förutom ont/ stramande på en punkt långt ner i mitten av tjej magen. Har mått väldigt illa tidigare graviditeter så väntar på att det ska börja :( 35 år med två barn på 13 och 8 år.

• Ojbeebis

Hej  !  

Hoppar in här,  och vet inte riktigt hur denna sidan funkar  !  
    När man ska svara varandra och så,  men jag lär mig  !  

Detta är första gången jag är gravid,  
    Någon mer  ?  

Jag är gravid i v5 tror jag och bf i juni då någon gång i slutet av månaden  

kuuuuuul  !  SkrattandeSkrattande  

• naemielaurie
    Ojbeebis skrev 2017-10-15 12:59:15 följande:

Hej  !  

Hoppar in här,  och vet inte riktigt hur denna sidan funkar  !  

När man ska svara varandra och så,  men jag lär mig  !  

Detta är första gången jag är gravid,  

Någon mer  ?  

Jag är gravid i v5 tror jag och bf i juni då någon gång i slutet av månaden  

kuuuuuul  !    

Hej Grattis och välkommen :D

Är i samma vecka som du med första barnet :)

Hur gammal är du och vart i Sverige bor du? :)

Du tycker på citera för att svara :)
  • Ojbeebis
    naemielaurie skrev 2017-10-15 13:12:45 följande:
    Hej Grattis och välkommen :D

Är i samma vecka som du med första barnet :)

Hur gammal är du och vart i Sverige bor du? :)

Du tycker på citera för att svara :)
    Hej och grattis till dig med  !  :D:D  

Jag är 26 år och bor i skåne,  
    Dudå  ?  :))  

Vad roliigt att du är i samma vecka,  
    Vad har du haft för symptom såhär långt  ?  :))  
  • alina91

Hej! Jag vill jätte gärna vara med i den hemliga fb gruppen, och/eller följas åt här, har precis hittat hit via appen och har inte så bra koll på de här med graviditet! Hehe. Jag har gjort 2 tester som varit starka och positiva, 2-3 veckor har de digitala testet viast, senaste mens 4sept och appen räknade ut BF 10juni. Det var inte alls planerat, båda blev glada och extremt chockade! Vi är 26 och 27år o det blir vårt första barn. Känner mig pigg o glad, väldigt ömma o stora bröst, lite hungrigare än vanligt och det kurrar mycket i magen. Finns de någon i sthlms området som skulle vilja ses senare o följas åt i graviditeten? :)

• lilaemma
    alina91 skrev 2017-10-15 16:08:01 följande:

Hej! Jag vill jätte gärna vara med i den hemliga fb gruppen, och/eller följas åt här, har precis hittat hit via appen och har inte så bra koll på de här med graviditet! Hehe. Jag har gjort 2 tester som varit starka och positiva, 2-3 veckor har de digitala testet viast, senaste mens 4sept och appen räknade ut BF 10juni. Det var inte alls planerat, båda blev glada och extremt chockade! Vi är 26 och 27år o det blir vårt första barn. Känner mig pigg o glad, väldigt ömma o stora bröst, lite hungrigare än vanligt och det kurrar mycket i magen. Finns de någon i sthlms området som skulle vilja ses senare o följas åt i graviditeten? :)

Grattis och välkommen. Väntar också en oplanerad bäbis 10 juni. Fast vår blir nr 4 om allt går vägen!
  • AnnaMaria777

Hej, hoppar in i den här tråden. Jag är 39 år och detta är mitt första barn. Har gjort insemination då det visade sig att min man inte hade några spermier. Funkade på andra försöket och nu känns det superläskigt. Är i v. 6 och har bf ca 14 juni.

Har superont i brösten och små värker lite i magen... lite svårt att förstå bara och livrädd att något ska gå fel!

Svar på tråden Bf juni 2018