Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Oj vad spännande! Tänk om det är två därinne? Skulle du vilja det? Jag nöjer mig med en såhär till en början men man vet ju aldrig :D
Jag skulle vilja vara med i fb gruppen också, vem skulle man kontakta?
Fick plus idag på stickan. Ska göra digitalt på onsdag så det känns på riktigt riktigt ;) Inga symptom förutom ont/ stramande på en punkt långt ner i mitten av tjej magen. Har mått väldigt illa tidigare graviditeter så väntar på att det ska börja :( 35 år med två barn på 13 och 8 år.
Hej !
Hoppar in här, och vet inte riktigt hur denna sidan funkar !
När man ska svara varandra och så, men jag lär mig !
Detta är första gången jag är gravid,
Någon mer ?
Jag är gravid i v5 tror jag och bf i juni då någon gång i slutet av månaden
kuuuuuul !
Hej !
Hoppar in här, och vet inte riktigt hur denna sidan funkar !
När man ska svara varandra och så, men jag lär mig !
Detta är första gången jag är gravid,
Någon mer ?
Jag är gravid i v5 tror jag och bf i juni då någon gång i slutet av månaden
kuuuuuul !
Hej! Jag vill jätte gärna vara med i den hemliga fb gruppen, och/eller följas åt här, har precis hittat hit via appen och har inte så bra koll på de här med graviditet! Hehe. Jag har gjort 2 tester som varit starka och positiva, 2-3 veckor har de digitala testet viast, senaste mens 4sept och appen räknade ut BF 10juni. Det var inte alls planerat, båda blev glada och extremt chockade! Vi är 26 och 27år o det blir vårt första barn. Känner mig pigg o glad, väldigt ömma o stora bröst, lite hungrigare än vanligt och det kurrar mycket i magen. Finns de någon i sthlms området som skulle vilja ses senare o följas åt i graviditeten? :)
Hej! Jag vill jätte gärna vara med i den hemliga fb gruppen, och/eller följas åt här, har precis hittat hit via appen och har inte så bra koll på de här med graviditet! Hehe. Jag har gjort 2 tester som varit starka och positiva, 2-3 veckor har de digitala testet viast, senaste mens 4sept och appen räknade ut BF 10juni. Det var inte alls planerat, båda blev glada och extremt chockade! Vi är 26 och 27år o det blir vårt första barn. Känner mig pigg o glad, väldigt ömma o stora bröst, lite hungrigare än vanligt och det kurrar mycket i magen. Finns de någon i sthlms området som skulle vilja ses senare o följas åt i graviditeten? :)
Har börjat blöda nu, så håller nog på att få missfall ????
Hej, hoppar in i den här tråden. Jag är 39 år och detta är mitt första barn. Har gjort insemination då det visade sig att min man inte hade några spermier. Funkade på andra försöket och nu känns det superläskigt. Är i v. 6 och har bf ca 14 juni.
Har superont i brösten och små värker lite i magen... lite svårt att förstå bara och livrädd att något ska gå fel!