Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
V4+3 idag och illamåendet började redan i söndags. Gör inte saken bättre av att pendla med tåg där alla olika 'ljuvliga' dofter går rakt in i näsan ×(. Trött heeeela tiden men kan inte sova nog pga jobb. Brukade ta lunch kl 13 men klarar knappt hungern till kl12 nu. Måste äta något mellan frukost och lunch nu för att klara mig till kl 12.
Någon annan som drabbats av grov hunger? Trötthet och illamående redan?
V4+3 idag och illamåendet började redan i söndags. Gör inte saken bättre av att pendla med tåg där alla olika 'ljuvliga' dofter går rakt in i näsan ×(. Trött heeeela tiden men kan inte sova nog pga jobb. Brukade ta lunch kl 13 men klarar knappt hungern till kl12 nu. Måste äta något mellan frukost och lunch nu för att klara mig till kl 12.
Någon annan som drabbats av grov hunger? Trötthet och illamående redan?
Hej. jag har hittat denna gruppen :) " Bf Maj Juni i Göteborg"
Glömde bilden :)
Hej hej :)
Är i vecka 7+6 och är så sjuuukt sugen på pulvermos :)
Något annan som har ett extremt sug på något? :)
Hej alla! Jag är 4+4, bf 26/6! Får man hoppa in här???
Hej allesammans!
I morgon går jag in i vecka 6 och vi har fått 22juni som beräknat datum <3
Hej!
Hittade denna grupp och ansluter mig gärna :)
Sitter här lite smått omtumlad, gråtmild och med "mensvärk". Precis gjort en CB test som visade gravid 2-3 veckor! Enligt appen preglife där jag lagt in alla datum väntas en liten 14 juni, jag är idag i vecka 7 (6+0). Helt otroligt att jag sitter o skriver detta...Gjort 2 test innan med sticka, det första visa nada. Det andra för ett par dar sen visa ett svagtsvagt spökstreck-liknande. Jag har en ganska oregelbunden mens, så den kunde lika gärna va att den va sen eller hoppats över. Men då jag mått lite märkligt så har ju misstankarna funnits där..
Jag har aldrig varit speciellt barnkär, jag är så där "osvensk" enligt många. Aldrig längtat efter barn. Men så träffade jag Han, min stora kärlek och i och med det kom plötsligt en barnlängtan över mig! Sååå märkligt allt detta...Jättekul att få vara med här o jag hänger gärna med i FB gruppen :)
Läst hela tråden med era berättelser, och ser fram emot att följa alla :)