Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Om någon missat så har vi en hemlig fb-grupp, är alltså ingen som ser att man går med. Vi är snart 90 st där. Vill någon mer gå med så skicka pm till mig på fb, Caroline Hellerfelt
Jag blev illamående ca 1 vecka innan jag plussade.
Plussade på BIM-6.
Det kom illamående attacker hela tiden.
Nu är jag i V 6+0 och det har lagt sig lite,mer illamående när jag är trött eller hungrig.
Jag är extremt trött på eftermiddagarna,sätter jag mig ner somnar jag haha.
Jag är också så sjukt hungrig hela tiden och även trött och känner illamående när jag inte ätit..
Hej!
Hittade denna grupp och ansluter mig gärna :)
Sitter här lite smått omtumlad, gråtmild och med "mensvärk". Precis gjort en CB test som visade gravid 2-3 veckor! Enligt appen preglife där jag lagt in alla datum väntas en liten 14 juni, jag är idag i vecka 7 (6+0). Helt otroligt att jag sitter o skriver detta...Gjort 2 test innan med sticka, det första visa nada. Det andra för ett par dar sen visa ett svagtsvagt spökstreck-liknande. Jag har en ganska oregelbunden mens, så den kunde lika gärna va att den va sen eller hoppats över. Men då jag mått lite märkligt så har ju misstankarna funnits där..
Jag har aldrig varit speciellt barnkär, jag är så där "osvensk" enligt många. Aldrig längtat efter barn. Men så träffade jag Han, min stora kärlek och i och med det kom plötsligt en barnlängtan över mig! Sååå märkligt allt detta...Jättekul att få vara med här o jag hänger gärna med i FB gruppen :)
Läst hela tråden med era berättelser, och ser fram emot att följa alla :)
Jag hoppas jag lagt till alla i fb gruppen nu som skickat pm till mig där, annars skäll på mig ha
Jätterädd och ledsen. Sista mens 23/8 och positivt graviditetstest på Bim+1. Enl det borde jag nu vara i v 8+ Var på gyn nu och gjorde ett vul. Läkaren såg tydligt ett foster men det var så litet så han mätte och sa att det borde vara v. 5. Ny tid om 2 veckor för att se om det går att se ett hjärta då. Jätterädd nu. Undra om fostret dött?! Så ledsen och rädd. Det kommer bli de 2 längsta veckorna i mitt liv.
Jätterädd och ledsen. Sista mens 23/8 och positivt graviditetstest på Bim+1. Enl det borde jag nu vara i v 8+ Var på gyn nu och gjorde ett vul. Läkaren såg tydligt ett foster men det var så litet så han mätte och sa att det borde vara v. 5. Ny tid om 2 veckor för att se om det går att se ett hjärta då. Jätterädd nu. Undra om fostret dött?! Så ledsen och rädd. Det kommer bli de 2 längsta veckorna i mitt liv.
Håller tummarna att du bara hade senare äl än vad du tror...
Tack. Det stämmer ju dock inte riktigt eftersom graviditetstestet inte borde visat positivt när det gjorde det om befruktningen skedde senare.
Hej allesammans!
I morgon går jag in i vecka 6 och vi har fått 22juni som beräknat datum <3