• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • MrOutdoor
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 07:45:31 följande:

Någon som vill sexchatta? Vaknade upp så kåt

Vaknade också med ett rejält morgonstånd, vart vill du chatta? Kik?
  • Anonym (gman)
    Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

Så här är det: om man gör nåt, så kan man vara säker på att andra människor på klotet också gör det Skrattande
  • Anonym (Kåt kvinna)
    MrOutdoor skrev 2018-05-05 08:39:04 följande:

Vad heter du på Kik? Skriver till dig där
  • villbusa
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 07:45:31 följande:

Någon som vill sexchatta? Vaknade upp så kåt

Det kan tänkas... skicka pm eller kik?
  • Anonym (gman)
    MrOutdoor skrev 2018-05-05 08:39:04 följande:
    HUR enormt?
  • MrOutdoor
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 08:41:21 följande:

revolvermannen
  • villbusa
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 08:41:21 följande:

Får man va med? Så kan du drömma om två män som tar hand om dig.. villbusamer på kik
  • Anonym (Ofelia)

Ts är du verkligen tjej? Vadå om folk sexchattade? det finns ju typ hundra olika forum för sånt.

Dina uttryck " dålig tjej" " ge ut mej så lätt" och "pryd" får mej att tro att du är en man som vill få igång en chatt.

Jag väljer ändå att svara på frågan, jag har gjort det en period och det var sexigt men jag hade inte en tanke på att det skulle vara

" billigt" på något vis. Det är fascinerande att det kan fungera så bra och det är väl samspelet som gör det- det går liksom inte att ligga som en död fisk och tänka på annat och det visar hur sex sitter otroligt mycket i hjärnan och inte bara i att peta på rätt ställen.

• Gaskarl
    Anonym (Ofelia) skrev 2018-05-05 09:05:01 följande:

Ts är du verkligen tjej? Vadå om folk sexchattade? det finns ju typ hundra olika forum för sånt.

Dina uttryck " dålig tjej" " ge ut mej så lätt" och "pryd" får mej att tro att du är en man som vill få igång en chatt.

Jag väljer ändå att svara på frågan, jag har gjort det en period och det var sexigt men jag hade inte en tanke på att det skulle vara

" billigt" på något vis. Det är fascinerande att det kan fungera så bra och det är väl samspelet som gör det- det går liksom inte att ligga som en död fisk och tänka på annat och det visar hur sex sitter otroligt mycket i hjärnan och inte bara i att peta på rätt ställen.

Du verkar smart, på riktigt. Spännande. Är du kvinna och vill prova igen får du gärna höra av dig
  • Jonasxvidus
    Anonym (Kör på) skrev 2018-05-04 14:04:55 följande:

Jag är tjej och gillar verkligen sexchatta, vet inte varför men känns spännande och pirrigt och man får någon slags bekräftelse haha, så länge du tycker om det så ser jag inte att du behöver känna dig "smutsig", bara kör på.

Svar på tråden Sexchatta