• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • Anonym (Intresserad)
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 07:45:31 följande:

Någon som vill sexchatta? Vaknade upp så kåt

Ja tack kik? Gillarmulliga
  • Anonym (Intresserad)
    Anonym (Kör på) skrev 2018-05-04 14:04:55 följande:

Jag är tjej och gillar verkligen sexchatta, vet inte varför men känns spännande och pirrigt och man får någon slags bekräftelse haha, så länge du tycker om det så ser jag inte att du behöver känna dig "smutsig", bara kör på.

Kik?
  • Anonym (thrandir)

Finns på wickr me under signaturen thrandir. Tänder extra på gravida ;)

• Bymasen
    Gillar att bli sedd skrev 2018-05-07 06:21:16 följande:

Chattar gärna med nån värmlänning om de finns

Dalmas funkar väl Me? ;)
  • Bara mig
    Anonym (t20) skrev 2018-04-20 18:03:29 följande:

Bland det bästa som finns!

I början tyckte jag det kändes fel... Men nu, ett tag senare, så känns det hur bra som helst! Jag har bara sextat med text, inte bilder. Funderar på att göra det, men det känns inte rätt ännu... Kanske i framtiden

/ Tjej, 20

Har också sextat med text fram till nu och vi började att skicka bilder till varandra och då blev det ännu trevligare och mer upphetsande så jag kan rekommendera dig till det.
  • Bara mig

Älskar att sexchatta med tjejer i alla åldrar. Finns inget härligare än att göra dem kåta och våta.

• Ronja74

Jag tror att många tycker om att sexchatta! Spänningen av att få föra sin fantasi vidare i ord till nån.. Lite förbjudet känns det, men kan dock va enormt upphetsande.

• Cole hand

Jag pratar gärna om sex och sexuella situationer, erfarenheter osv. Däremot rollspel och cybersex tycker jag är helt överskattat.

• KimLinnefeldt

Har sexchattat i flera år, av och till. Min fru vet inte om det, men jag tror inte hon skulle bli så upprörd. Hon vet att jag onanerar och jag vet att hon gör det. Sexchattar både med kvinnor och män, spännande och pirrigt. Fantasin är den näst starkaste erogena zonen. Efter hjärtat.

Svar på tråden Sexchatta