• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • Cunnilingus18
    Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

Klart det inte är billigt. Detta är tankar bara tjejer tutar i varandra. Dumheter och bidrar bara till gamla förlegade normer som säger att fina tjejer bör hålla på sig. Njut av livet och din sexusliet så länge du själv tycker om och njuter av det :)
  • Anonym (t20)

Bland det bästa som finns!

I början tyckte jag det kändes fel... Men nu, ett tag senare, så känns det hur bra som helst! Jag har bara sextat med text, inte bilder. Funderar på att göra det, men det känns inte rätt ännu... Kanske i framtidenFlört

/ Tjej, 20

• Cunnilingus18
    Anonym (t20) skrev 2018-04-20 18:03:29 följande:

Bland det bästa som finns!

I början tyckte jag det kändes fel... Men nu, ett tag senare, så känns det hur bra som helst! Jag har bara sextat med text, inte bilder. Funderar på att göra det, men det känns inte rätt ännu... Kanske i framtiden

/ Tjej, 20

Ja sexchatt kan ju vara väldigt spännande och kan ibland vara nästan mer upphetsande än att träffas irl. Och visst bilder är verkligen inget måste heller :)
  • Jonasxvidus
    Anonym (Kvinna48) skrev 2018-04-16 22:09:31 följande:

Oj, många frågor till mig :)

Jag har inte sextat med äldre män, nej. Har svårt att hitta attraktiva män i min egen ålder och när jag chattar med någon kommer det aldrig på tal. Vet heller inte hur jag skulle reagera om det gjorde det. Skulle troligen tycka det var opassande och sliskigt. Dubbelmoral, jag vet...

De yngre män jag får kontakt med på dejtingsidor är kring 30. Men jag är lite försiktig med bilder med män jag inte träffat. När man väl haft sex blir det en extra krydda. Min yngste älskare är 20+ och vi skickar både vågade bilder och bygger fantasier mellan träffarna. När vi ses blir sexet fantastiskt.

Tack för erbjudandet ni som vill ha kontakt, men jag föredrar att använda min vanliga kanal. Kanske ses vi på nån dejtingsida en dag. ;)

• Anonym (Kör på)

Jag är tjej och gillar verkligen sexchatta, vet inte varför men känns spännande och pirrigt och man får någon slags bekräftelse haha, så länge du tycker om det så ser jag inte att du behöver känna dig "smutsig", bara kör på.

• Anonym (Flavia)

Ni vet väl om att det finns chatt på Darkside?

• Anonym (Leksugen)
    Anonym (Kör på) skrev 2018-05-04 14:04:55 följande:

Jag är tjej och gillar verkligen sexchatta, vet inte varför men känns spännande och pirrigt och man får någon slags bekräftelse haha, så länge du tycker om det så ser jag inte att du behöver känna dig "smutsig", bara kör på.

Ska vi? =)
  • Anonym (Kåt kvinna)

Någon som vill sexchatta? Vaknade upp så kåt

• villbusa
    Anonym (En tjej) skrev 2017-10-04 15:21:42 följande:

Jag är ju man... men visst finns det tjejer som gillar att skriva o dela bilder.... inget fel med det så länge bägge parter är nöjda o glada. Brukar använda kik när man hittat nån likasinnad..
  • MrOutdoor
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2018-05-05 07:45:31 följande:

Någon som vill sexchatta? Vaknade upp så kåt

Ja, skicka PM
Svar på tråden Sexchatta