• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • Bara mig
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:48:53 följande:

Ja, kik verkar populärt men jag vill inte använda appar för sexchatt. Utan hemsidor (integritet).

Du är ju anonym på kik så länge du väljer att vara det
  • Thrandir
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 15:00:29 följande:
    Thrandir skrev 2018-05-11 14:49:12 följande:

Om du vill chatta så hör av dig på ett pm! ;)

Jag vill helst chatta på en hemsida med sexinriktning. Alltså där folk har profiler och man kan få ett första intryck innan man inleder kontakt. Jag var medlmem i klubb6 för många år sedan men det rann ut i sanden. Får väl testa den igen om den fortfarande är gratis och anonym.

I så fall kan du kolla in på darkside.se

Kan du inte få någon bra kontakt där så kan du inte få det någon annan stans heller!

• Anonym (Tjej)
    Bara mig skrev 2018-05-11 15:17:51 följande:

Du är ju anonym på kik så länge du väljer att vara det

Jo anonym för andra användare. Men jag litar inte på den som tillhahåller den mm.
  • Fritz08

Håller med om Darkside.

Man får dock ta den sidan för vad den är.

Ingen sida för pryda människor.

• Fritz08

Håller med om Darkside.

• Anonym (Tjej)
    Thrandir skrev 2018-05-11 15:19:12 följande:

I så fall kan du kolla in på darkside.se

Kan du inte få någon bra kontakt där så kan du inte få det någon annan stans heller!

Fritz08 skrev 2018-05-11 15:28:22 följande:

Håller med om Darkside.

Tack för tipset! Ska kolla in den :)
  • Lussebulle33

Har sexchattat med killar många gånger men på senaste tiden har mitt intresse för tjejer utväxlats och hag har sökt efter kk men inte hittat någon tjej som är intresserad är DDT någon är som går för yngre? Hör av er

Stockholm
  • theswede91
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Var medlem på bodycontact innan också, men tog bort det pga av alla fejkprofiler! Men hittade även mina guldkorn där och hade en hel del trevliga stunder över både snapchat och Kik, båda apparna har ju funktionär där man t.ex. kan skicka bilder som försvinner efter en viss tid! Men ja du får gärna skriva ett PM om du vill så, kan vi försöka hitta en bra sida tillsammans?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Varför funkar inte kik? Är ju bara jobbigt som tjej på en offentlig chatt. Då det är ungefär 20 killar på 1 tjej på sådana forum ;) Men tror k6 har en sådan funktion?
  • Anonym (Anon)

Jag (kvinna) älskar att sexchatta med någon jag redan har en relation alternativt långt gången flirt med.

Däremot ser jag inte tjusningen i att göra det med någon jag inte har för avsikt att träffa.

Är lite nyfiken ; ni som gillar att sexchatta med folk ni vet med er att ni aldrig kommer att träffa, låtsas ni i stunden att ni ska komma att träffas och göra verklighet av delade fantasier eller räcker det med själva chattandet för att ni ska vara nöjda?

• Speeddevil

Jag gillar prata sex med en kvinna, men jag vill nog ha möjligheten att ses sånna fall. Jag gillar inte sexchatta så, kan va porrigt med nån bild på kik typ, men att runka till det? Nja! Hellre flörtande med möjligheter till mer.

• Cole hand
    Anonym (Anon) skrev 2018-05-13 08:21:08 följande:

Jag (kvinna) älskar att sexchatta med någon jag redan har en relation alternativt långt gången flirt med.

Däremot ser jag inte tjusningen i att göra det med någon jag inte har för avsikt att träffa.

Är lite nyfiken ; ni som gillar att sexchatta med folk ni vet med er att ni aldrig kommer att träffa, låtsas ni i stunden att ni ska komma att träffas och göra verklighet av delade fantasier eller räcker det med själva chattandet för att ni ska vara nöjda?

Jag tycker att själva skrivandet och den erotiska stämningen när man så sakteliga släpper den andra in på livet med vad man tycker om eller inte tycker om är det som är det spännande. Några erotiska bilder och en orgasm gör ju inte saken sämmre. Träffas man blir det bara en knepig stämning, iaf om man blir lite blyg som jag.
  • Anonym (Anon)
    Cole hand skrev 2018-05-13 15:48:24 följande:

Jag tycker att själva skrivandet och den erotiska stämningen när man så sakteliga släpper den andra in på livet med vad man tycker om eller inte tycker om är det som är det spännande. Några erotiska bilder och en orgasm gör ju inte saken sämmre. Träffas man blir det bara en knepig stämning, iaf om man blir lite blyg som jag.

Intressant, tack för ditt svar!

Byter ni ansiktsbilder eller "räcker det" med valda kroppsdelar? Tänker att ansiktsbilder kan vara lite riskabelt om man inte alls vet vem personen är men samtidigt, en bild på någons intimdelar när man inte vet hur resten ser ut känns kanske inte sådär superspännande heller?
  • Speeddevil
    Anonym (Anon) skrev 2018-05-13 17:53:30 följande:

Byter ni ansiktsbilder eller "räcker det" med valda kroppsdelar? Tänker att ansiktsbilder kan vara lite riskabelt om man inte alls vet vem personen är men samtidigt, en bild på någons intimdelar när man inte vet hur resten ser ut känns kanske inte sådär superspännande heller?

Ansiktsbild gillar ja bäst, sen kanske nån bild på urringning eller så, men könsbilder vill ja spara till irl.
  • Cole hand
    Anonym (Anon) skrev 2018-05-13 17:53:30 följande:

Allt beror på. Men skall det bytas bilder så är det ALLTID på skickarens vilkor. Den måste känna sig bekväm.

Jag skulle absolut inte vilja börja med en bild på ett kön, det vore helt meningslöst. Men när man är tillräckligt upphetsad så är ju det häftigt. Men som speed sa så en urringning, eller att man anar ett bröst utan en bh under en skjorta. Det är en utmärkt början. Det blir ungefär som ett förspel, samtidigt som man pratar om vad man gillar. Jag tycker inte det ger så mycket att prata om vad man vill göra med varandra, möjligen strax innan båda parter kommer men inte annars.
  • Ronja74
    Cole hand skrev 2018-05-13 20:41:22 följande:

Allt beror på. Men skall det bytas bilder så är det ALLTID på skickarens vilkor. Den måste känna sig bekväm.

Jag skulle absolut inte vilja börja med en bild på ett kön, det vore helt meningslöst. Men när man är tillräckligt upphetsad så är ju det häftigt. Men som speed sa så en urringning, eller att man anar ett bröst utan en bh under en skjorta. Det är en utmärkt början. Det blir ungefär som ett förspel, samtidigt som man pratar om vad man gillar. Jag tycker inte det ger så mycket att prata om vad man vill göra med varandra, möjligen strax innan båda parter kommer men inte annars.

Du skulle behöva lära många män vad som är upphetsande! O INTE..

Att det första man ser efter hej är en bild på könet. Det går bort helt.

Däremot jag som tycker händer o överarmar är väldigt upphetsande blir ju mer intressad o vill veta mera. Om d kommer en sådan bild. När man skriver.
  • Cole hand
    Ronja74 skrev 2018-05-14 12:33:59 följande:

Däremot jag som tycker händer o överarmar är väldigt upphetsande blir ju mer intressad o vill veta mera. Om d kommer en sådan bild. När man skriver.

Just hur man uttrycker sig är ju också viktigt. Hur man för sig är lika viktigt i skrift som i tal. Finns få saker som är så direkt avtändande som en kommunikation som inte är både dubbelriktad och innehållsrik.

Vet inte om jag är guds bästa barn men jag tycker iaf att man alltid skall ha örat nära ?rälsen? och lyssna in motparten. Får man till ett bra samspel så kan det bli jävligt upphetsande!
  • Lahall
    Ronja74 skrev 2018-05-14 12:33:59 följande:

Händer är verkligen uppskattat. Vackra naglar också 
Svar på tråden Sexchatta