• Anonym (En tjej)

Sexchatta

Undrar om det finns andra tjejer som jag som gillar att sexchatta med killar? Jag bara undrar om det är något folk gör?

Jag har just börjat sexchatta med en kille. Jag gillar det men känner mig som en dålig tjej. Får lite "ångest" över att ge ut mig så lätt. Är singel och så och egentligen ganska pryd. Är det okej? eller är det billigt?

• Svar på tråden Sexchatta
  • BalkanBoy85
    Sandraberg skrev 2018-05-06 14:56:07 följande:

Att titta på män som sitter och runkar är det nog få kvinnor som gillar. Utbyta tankar och erfarenheter är nog det de flesta är ute efter.

Hur går det då för dig? Vad vill och tycker du? Vad tänder du på?
  • axxxel

Jag har sexchattat med ett flertal kvinnor, både rollspel och utbyte av härliga erfarenheter har det blivit. För mig höjer sexcatt den allmänna kåtheten och får mig att vilja testa nyaspännande saker.

• Lahall

Sexchatta är trevligt med rätt person. När man hittar en mental conection.

• theswede91

Sexchatt är hur trevligt som helst och är ju hur riktigt spännande och sexigt! Visst har man träffat en och annan runknisse som låtsas vara tjej, men överlag mest positiv erfarenhet! Det är enormt upphetsande att bygga upp spänningen i en sexchatt och bara vänta på nästa meddelande eller svar!! :)

Skicka gärna PM eller så om någon är intresserad förresten? Kvinna ung som gammal funkar för mig!

• Anonym (Tjej)

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

• Bara mig
    Anonym (Tjej) skrev 2018-05-11 14:39:44 följande:

Vill sexchatta! Försökte med bodycontact men de kräver numera verifiering med kontokort även för gratismedlmemmar och det går bort för mig. Ni som sexchattar, vilka sidor är ni på? Kik vill jag inte göra sådant på då det är en app utan föredrar hemsidor för "snusk" :P Sexchatten får gärna leda till en varaktig kk. Är supertacksam för alla tips på bra sidor som inte kräver kontokort eller annan personlig verifiering. (tinder, badoo etc går bort, vill ha mer direkt sexinriktinig).

Är väl inget fel på kik...... Funkar alldeles utmärkt och jag har fått många kk genom den.
  • Anonym (Pirr)

Famileliv är en utmärkt sida för sånt ;)

Jag hade heller inte haft något emot en varaktig kk. Vart bor du nånstans?
  • Anonym (Tjej)

Ja, kik verkar populärt men jag vill inte använda appar för sexchatt. Utan hemsidor (integritet).

• Thrandir

Om du vill chatta så hör av dig på ett pm! ;)
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Pirr) skrev 2018-05-11 14:46:31 följande:

Famileliv är en utmärkt sida för sånt ;)

Jag hade heller inte haft något emot en varaktig kk. Vart bor du nånstans?

Thrandir skrev 2018-05-11 14:49:12 följande:

Om du vill chatta så hör av dig på ett pm! ;)

Jag vill helst chatta på en hemsida med sexinriktning. Alltså där folk har profiler och man kan få ett första intryck innan man inleder kontakt. Jag var medlmem i klubb6 för många år sedan men det rann ut i sanden. Får väl testa den igen om den fortfarande är gratis och anonym.
Svar på tråden Sexchatta