• Nube

Vi som har plussat efter IVF hösten 2017

Tänkte att det vore roligt att följas åt under graviditeten med andra som också gjort IVF.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-28 11:37
    BF 2018 <3

Ijo, 3/5

Hoppfullhet, 10/5

Mm79, 24/5

EimearX, 27/5

Senua, 28/5

Milli07, 1/6

Pigan86, 1/6

Andromedae, 2/6

Nube, 4/6

Galadriel80, 6/6

Anki7, 11/6

Emsoff, 21/6

Kattnos, 16/7

Hey.orange, 21/7

Pigall, 30/7

Jeenniie83, 2/8

Waldesten16, 13/8

BettyBoop81, 16/8

Solen2, 20/8

Znickers 21/8

• Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017
  • Emsoff
    Hey.orange skrev 2017-12-01 12:55:08 följande:
    Vi här skulle kunna ha en facebookgrupp isåfall :)
    Är gärna med i en fb-grupp, men isåfall kan vi väl döpa den till något så man inte fullt förstår vad det är för nått?
  • kattnos
    Hey.orange skrev 2017-12-01 12:56:42 följande:
    VUL på tors här!

Har mått sjukt illa förra veckan och denna. Igår var det lite lättare men då hade jag åksjukband på mig hela dagen :)

Och trött är jag också...

hur mår du?
    Jag vågar knappt säga det men jag mår fortfarande jättebra! Jag hade en liten dipp igår eftermiddag då jag fick lägga mig en stund efter jobbet och maken serverade mig banan och mandelsmör :) men annars mår jag mestadels prima! Det klagar jag givetvis inte på men det kanske hade känts mer verkligt om jag hade varit mer illamående osv.. men det kan väl ändras än! Har blivit lite hårdare över livmodern och nedre delen av magen, hoppas det är bra tecken.

Håller tummarna för ditt VUL också, spännande vecka för oss, den som kommer!
  • kattnos
    Emsoff skrev 2017-12-01 15:05:24 följande:
    Är gärna med i en fb-grupp, men isåfall kan vi väl döpa den till något så man inte fullt förstår vad det är för nått?
    Om vi gör en grupp så gör vi väl den hemlig så att ingen utomstående kan se den alls. Så då kan den ju heta vad som helst :)
  • Hey.orange
    kattnos skrev 2017-12-01 18:40:00 följande:

Om vi gör en grupp så gör vi väl den hemlig så att ingen utomstående kan se den alls. Så då kan den ju heta vad som helst :)

Ja det är en bra idé! :)
  • Hey.orange
    kattnos skrev 2017-12-01 17:38:24 följande:

Jag vågar knappt säga det men jag mår fortfarande jättebra! Jag hade en liten dipp igår eftermiddag då jag fick lägga mig en stund efter jobbet och maken serverade mig banan och mandelsmör :) men annars mår jag mestadels prima! Det klagar jag givetvis inte på men det kanske hade känts mer verkligt om jag hade varit mer illamående osv.. men det kan väl ändras än! Har blivit lite hårdare över livmodern och nedre delen av magen, hoppas det är bra tecken.

Håller tummarna för ditt VUL också, spännande vecka för oss, den som kommer!

Helt otroligt, njut haha! Att må illa tar verkligen på krafterna... var ledig idag och sov två timmar på dagen. Vi har ju en 1,5 åring som är lite stökig på nätterna just nu, men jag får ändå sova hyfsat.

Var bor du?
  • Emsoff
    kattnos skrev 2017-12-01 18:40:00 följande:
    Ah! Kan den vara hemlig från början? Delar man bara länken då för att bjuda in?
  • Nube

Hoppas att några blir kvar här på fl och att alla inte försvinner till facebook.

• kattnos
    Nube skrev 2017-12-02 09:26:21 följande:

Hoppas att några blir kvar här på fl och att alla inte försvinner till facebook.

Jag tänker stanna här, i den här tråden. Ev också vara med i en fb-grupp men jag är gärna lite hemlig av mig :) men jag ville bara förklara att man kan ha en hemlig grupp på fb som inte är sökbar och som man måste bli inbjuden till.
  • Mm79
    kattnos skrev 2017-12-02 12:53:18 följande:

Jag tänker stanna här, i den här tråden. Ev också vara med i en fb-grupp men jag är gärna lite hemlig av mig :) men jag ville bara förklara att man kan ha en hemlig grupp på fb som inte är sökbar och som man måste bli inbjuden till.

Jag är också gärna med i FB grupp. :)
  • Senua

Hej alla!

Tänkte bara säga att jag gärna hoppar in i den här tråden :) (Känner förresten igen ett par av er från en annan ivf-relaterad tråd).

Svar på tråden Vi som har plussat efter IVF hösten 2017