Bf juli 2018
Har följt tråden länge men inte skrivit något. BF idag & jag orkar inte vara gravid en dag till, har tillbringat dagen i sängen med tårar.
Hade extrema förvärkar två nätter förra veckan, rejält med sammandragningar men nu har det bara poff försvunnit och jag känner bara bebis puffa &?trycka nedåt. Är spänd ibland men ofta bara en fis :-/ misstänker att slemmisen gått i vattnet då jag kände något ?glida ur mig? och trodde det var fostervatten och har sen dess haft lite slemklumpiga flytningar.
Skulle vilja bli undersökt för & se fall jag mognat något. Kan man be om det? Någon som gjort det?
Kram
Är det första barnet? Första för mig gick jag över 10 dagar och med andra 6 dagar. Det är drygt och jobbigt att behöva vänta. Särskilt om man mår dåligt av det. Du får försöka hitta på saker om dagarna så de inte känns lika långa och så du får annat att tänka på.
Idag var jag och familjen iväg på en promenad i ett område vi sällan besöker. Det var mysigt. Min foglossning var rätt så elak mot mig sen på kvällen/em men det var på sätt och vis ändå värt det. Man mår mycket bättre av att få komma ut en stund. :)