• tiiitti

Bf juli 2018

Sopp skrev 2017-11-27 09:11:46 följande:

Så tråkigt att läsa, hoppas du mår ok under omständigheterna

Mår hyfsat bra idag trots oro. Slutat blöda och har endast rosa flytningar nu. Har fått tid på gynmottagningen imornbitti så ska äntligen få kolla hur de ligger till. Om det är MF på gång eller vad blödningen beror på
  • tiiitti

Det gick bra på UL. Där va ett litet foster med tickande hjärta och i rätt storlek för hur långt jag va gången.

Hon kunde inte se vart blödningen kom ifrån men där va inget kvar av den nu. Så skönt!

• tiiitti

Både igår och idag har jag känt en massa fisksprattel i livmodern. Känns för tidigt men inbillar verkligen inte mig. Trodde det först men känt det tydligt flera gånger :)

• tiiitti
    Iowhannah skrev 2017-12-20 21:24:28 följande:

Åh vad härligt! Vilken vecka är du i? Med sonen kände jag sprattel redan i vecka 13, jag hoppas verkligen att jag får känna så tidigt nu med!

Jag är i vecka 13 nu.

Jaså du kände också så tidigt? Känns som det år väldigt ovanligt men har varit väldigt tydligt ikväll
  • tiiitti

Fick svar på KUB idag. 1:12000

Känns väldigt bra :)

Fått tid för RUL den 12/2. Ska bli spännande :)

Nu börjar illamåendet avta med och jag känner mig piggare. Så skönt vara inne i trimester 2.

Hoppas ni andra också börjat måbättre nu

• tiiitti

En fråga..

Har ni/ska ni vaccinera er mot influensan?

Rekommenderas tydligen för gravida från tremester 2

• tiiitti

Oj vad många verkar ha de jobbigt just nu i denna tråden. Va tråkigt att läsa :( själv har jag varit i sälen och åkt skidor i en vecka, och det har gått jättebra. Jag mår bra både fysisk och psykiskt just nu. Väldigt skönt! Hoppas de blir bättre för er snart också <3

• tiiitti
    Mamma till S skrev 2018-02-05 12:48:49 följande:

Åh så overkligt, en liten pojke som ligger o skrotar i magen. Rul idag o allt var bra o såg normalt ut, flyttad 2 dagar så är i v 18+0 idag då :) är så rörd o glad o helt pirrig i kroppen. Att få uppleva denna resa igen!! Så dom senaste dagarna har det varit bebis jag känt o inte bara inbillning!

Ååh vad mysigt!

Vi ska inte på RUL förens nästa vecka när jag är i 19+1. Hoppas denna veckan går fort
  • tiiitti

Jag hade BF 3 juli enligt mina egna beräkningar, men blev flyttade till 7 juli på kub, men får verkligen inte ihop det med varesig ägglossningen eller när vi hade sex.. men men..

• tiiitti

När vi gjorde kub så såg jag något som stack ut mellan benen när hon kollade underifrån , så fick känslan av att de va en pojke :)

BM sa att man inte kunde se kön så tidigt, men jag kan ändå inte släppa vad jag såg .

Kunde Ni se något.?

Spännande och se om jag har rätt

Svar på tråden Bf juli 2018