Bf juli 2018
Vecka 17+0 med första barnet.
Vecka 17+0 (idag) med andra barnet.
Vecka 17+0 med första barnet.
Vecka 17+0 (idag) med andra barnet.
Alltid är det nån jäkla bild som ska vrida sig >.
Magen ser mindre ut nu med andra
Har ni mkt rikliga flytningar, nu menar jag mkt? Är i v 17+1 o idag har det vart mkt, nu slog det mig att det kan va fostervatten? Eller slog mig, googlade såklart å fick upp det ?värsta? ... Dom luktar inget men känner lite obehag i magen nu bara... Att det läcker lite.. :( ?
Ok, tack! Har en tid på fredag nästa vecka, frågan är om jag kan vänta tills dess. Kan ju alltid ringa och fråga iofs! Så dumt att de vanliga symtomen inte finns där, i vanliga fall kan jag inte stå upp då jag har uvi, så det är ju nåt sånt man förväntar sig.
Ni som har varit gravida tidigare hur vanligt är det att man har ont i magen? Ibland smärtar det som rejäl j*vla mensvärk. Är i v 17. Har diagnosen hyperemesis..
Ni som är efter vecka 12 (borde väl vara alla :) ). Äter ni fortfarande folsyratabletter? Har en hel burk kvar (500 mg) och borde väl inte skada och ta ngn månad till?
Sen mår jag sedan jag blev gravid illa av alla feta fiskar som lax och sill tex. Borde man ta Omega3-tabletter? Får i mig lite räkor o torsk ngn gång i månaden...
Oj vad många verkar ha de jobbigt just nu i denna tråden. Va tråkigt att läsa :( själv har jag varit i sälen och åkt skidor i en vecka, och det har gått jättebra. Jag mår bra både fysisk och psykiskt just nu. Väldigt skönt! Hoppas de blir bättre för er snart också <3
Jag vill också köpa gravidjeans, men fattar inte vilken storlek jag ska beställa. Hur har ni gjort? Ska jag tänka det som jag haft innan, eller en storlek större?
Jag var smal innan men har samlat på mig lite mer fett.
Men vilken modell provade du då? Jag har bara provat mama super skinny. Finns dom som bara heter mamma skinny också.
Jag är åt större hållet och har stl 40 i vanliga fall. Tog 40 nu också och hade ej kunnat ha större. För dessa kan jag växa lite i också.