Bf juli 2018
Okej jag då förstår jag. Väldigt märkligt hur de kan lägga allt sådant på dig. Och att de inte kunde skicka elektroniskt intyg till Fk känns väldigt märkligt de brukar de ju göra. Okej man måste anmäla om sjukpenningen själv men underlättade ju om man kan få hjälp och skicka in intyget ändå, alla små saker som man kan få hjälp med underlättar ju och gör ju så mycket. Åh jag tycker så synd om dig,hoppas verkligen att du snart få må bättre igen. Vi finns här inne som stöd för dig. Bara och skriva av dig om du behöver. :) Kram
I dag ringde jag äntligen till kuratorn. Självklart svarade hon inte så jag lämnade ett meddelande på hennes telefonsvarare. Efter tre timmar ringde jag igen och fick då veta att hon inte är anträffbar förrän i morgon bitti. Så jävla surt, jag hade hoppats på att kunna boka en tid direkt.
Ja, det där med elektroniska dokument tycks inte ha nått vår företagshälsovård (herregud, hon kunde inte ens med att kopiera upp så många exemplar jag skulle ha!). Det är tur att jag har en sambo som mer än gärna tar tag i saker för att hjälpa mig :)