Bf juli 2018
Jag är i vecka 18 nu och köpte hängseljeans på Bonprix.se . De är jättesköna. Jag har använt de sen vecka 8 då inget syntes men det klämde rejält så vanliga byxor kan jag glömma
Jag är i vecka 18 nu och köpte hängseljeans på Bonprix.se . De är jättesköna. Jag har använt de sen vecka 8 då inget syntes men det klämde rejält så vanliga byxor kan jag glömma
Jag är nu i vecka 18 och väntar mitt tredje barn och känner lite puffar i bland, borde man känna mycket vid den här tiden?
Rul om 1 1/2 vecka, hoppas tiden går fort, vill så gärna veta om allt är ok.
Är det någon mer som har ont i fötterna? Jag började få ont under första graviditeten och sen har det liksom kommit och gått. Antagligen beror det på vikten. Nu har jag jätteont om jag går och står mycket. Jag måste liksom försöka gå på tå för det är främst hälarna som gör ont. Kanske någon form av hälsporre. Vad kan man göra åt det? Jag vill verkligen inte gå runt så här i 22 veckor till :/
Så fick jag med under min första graviditet, kunde inte stå på fötterna någon längre stund och då jobbade jag i restaurang.. Både då och nu är lösningen stödstrumpor! Utan dem hade jag inte kunnat jobba förra gången eller denna, blir så mycket bättre. Finns att köpa på apotek, men har köpt de flesta av mina på nätet, finns en del olika sidor som säljer fina strumpor. Guld värda!
Visst är det! :)Håller tummarna för att det fungerar!
Ja men jösses! Det värsta är när man är bland folk, springer på toan hela tiden för att kunna prutta. Tror att man ska få vars ifred i hissen och preciiiis då stannar den och någon kliver in
Åh så overkligt, en liten pojke som ligger o skrotar i magen. Rul idag o allt var bra o såg normalt ut, flyttad 2 dagar så är i v 18+0 idag då :) är så rörd o glad o helt pirrig i kroppen. Att få uppleva denna resa igen!! Så dom senaste dagarna har det varit bebis jag känt o inte bara inbillning!
Alltså jag är så sugen på nektariner! Har i flera dagar sprungit så fort kroppaskrället burit till fruktavdelningen på Ica men det finns inte! Imorgon överväger jag att åka 5 mil till en saluhall där jag vet att det finns...
Nån som vet när säsongen för nektariner börjar?! Haha
Nån annan som börjar känna av sug?
Alltså jag är så sugen på nektariner! Har i flera dagar sprungit så fort kroppaskrället burit till fruktavdelningen på Ica men det finns inte! Imorgon överväger jag att åka 5 mil till en saluhall där jag vet att det finns...
Nån som vet när säsongen för nektariner börjar?! Haha
Nån annan som börjar känna av sug?
Jag måste ha vindruvor hemma... Men va sugen jag vart på popcorn nu haha