Ignoramus skrev 2018-08-04 16:16:56 följande:
Neeeejjjj hur gick det till som? Vilken timing alltså, din stackare!
Sonen och jag kastade pappersflygplan i trädgården och jag backade för att kunna kasta så långt som möjligt. Det var dumt för jag missade att hans springcykel låg i gräset och snubblade över den, föll baklänges och tog emot med händerna. Jag kände snabbt att nåt gick sönder men var mest orolig för lilla Alice som jag hade i sele, men hon brydde sig inte ett dugg och lyckades t o m somna medan jag låg och skrek.
Sonen sprang in och hämtade pappa, och han i sin tur ringde efter ambulans. En granne kom och tog hand om vår son medan ambulanspersonalen jobbade med mig.
Nu har jag vänsterarmen, som bara gick av med allt på rätt plats, i skena och högerarmen, som i princip krossades, i gips. Har fått ut starka alvedon och morfin och högerarmen ska opereras i nästa vecka.
Barnen är hos farmor nu, och ska stanna där tills vi åtminstone vet exakt när jag ska opereras, men som vi saknar dem! Vi hälsade på förut och när vi skulle åka sa sonen ?pappa gå. Mamma stanna här? och mitt hjärta gick sönder :(